جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۶
۱۰
رکورد ژنرال بد جوری شکست؛

پایه‌های حکومت قلعه‌نویی لرزان شد/ پایان امیرخان؟

دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب: 392974
استقلال با قلعه نویی در هفت بازی متوالی در مصاف با حریف سنتی به نتیجه مساوی رضایت داد، تا رکورد ژنرال دست نخورده باقی بماند!
پایه‌های حکومت قلعه‌نویی لرزان شد/ پایان امیرخان؟
سرویس ورزشی جهان نيوز - مسعود پاشنا: سرانجام پس از چهار تساوی بدون گل و بعد از ۴۰۰ دقیقه طلسم گلزنی در دربی شکست‌، امتیازی که به نفع سرخ ها بود اما فوتبال را از رکود خارج کرد.

قلعه نویی که در ۱۲ دربی نباخته بود در این دیدار هم برای نباختن تیمش را به زمین فرستاد ، جالب این که استقلال با قلعه نویی در هفت بازی متوالی در مصاف با حریف سنتی به نتیجه مساوی رضایت داد! تا رکورد ژنرال دست نخورده باقی بماند! جالب تر این که از این ۷ بازی ، ۵ دیدار با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید!

در روزی که استقلال، نیمه اول برنده میدان بود، و از حیث نفرات برتر از سرخ پوشان بود، در نیمه دوم (یا همان نیمه مربیان) با یک بازی بسته، سعی در حفظ نتیجه و حفظ رکورد قلعه نویی بود، ولی در آن سو قرمز پوشان خونسرد و منطقی توپ و میدان را در اختیار گرفتند و مزد جسارت خود را دریافت کردند و پیروز میدان شدند .

هر چند قلعه نویی مانند همیشه دیگران را مسبب باخت معرفی می کند! راستی امیر قلعه‌نویی تا به کی قرار است همه را مقصر بداند جز خودش را؟! داور دربی را که خودتان انتخاب کردید، فغانی کاندیدای بهترین داور جهان را قبول نداشتید!؟ زمان بازی را هم شما مشخص کردید!؟ (قرار بود طبق برنامه این بازی ۳۰ آبان برگزار شود که به درخواست استقلال به دوم آذر موکول شد).

باور کنید بازیکنان استقلال گناه چندانی نداشتند، آنها فقط طبق گفته ژنرال بازی می کردند و مثل همیشه بازی فیزیکی را بر بازی تاکتیکی ترجیح دادند، جالب این که در ۱۰ دقیقه پایانی با اضافه شدن حنیف و صادقی روی به بازیهای دهه ۵۰ یعنی توپهای هوایی آوردند تا کار مدافعان بلند قامت قرمزها را آسان تر کنند. و به تیمی ببازد که مقابل تیم‌های پدیده، نفت مسجد سلیمان و گسترش فولاد توان بردن نداشت و متوقف شد!

۸ بازی ۶ امتیاز!

آقای قلعه نویی که خودت هم معتقدی این فاجعه است، آیا در سابقه مربیگری خودت و نه فقط استقلال کسب چنین نتیجه ای سابقه داشته است؟ بزرگواری که معتقدی داور در روند نتیجه دربی تاثیر داشته تا به کی قرار است همه چیز در شکست ها و ناکامی های استقلال دخیل باشند جز دانش و تفکرات فنی شما؟

تیم استقلال در ۸ بازی اخیر با کسب یک پیروزی مقابل ملوان، ۳ تساوی و ۴ باخت، عملکرد ضعیفی داشته است و از ۲۴ امتیاز ممکن تنها ۶ امتیاز کسب کرده که این کارنامه واقعا تاسف بار است.

آیا دوران حکومت قلعه نویی به پایان رسید، آیا تفکرات یکنواخت و اصرار به بازی فیزیکی برای همه تیمها رو شده است؟ آیا بهتر نیست ژنرال که در فصل نقل و انتقالات ضمن حفظ ملی پوشانش چندین مهره با ارزش مانند شهباززاده را خرید با این کارنامه ضعیف شجاعانه استعفا بدهد؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعيد
France
نصف تيم ملي رو داشتيم.من به زعم خودم ميگفتم شيش تا ميزنيم و ديگه به گفتن شيش تايي هاي پرسپوليس پايان ميديم.ولي نميدونم چرا اينقدر ترس داره و وقتي يكي ميزنه سريع تيم رو عقب ميكشونه.به خدا من دقت كردم ديدم يكي از بازيكنان استقلال از شدت استرس ميلرزيد.خب معلوم بود استرس رو مربي وارد ميكنه.خواهشا استعفا بده امير خان.دوست نداريم با هو شدن بري
اری استعفا استعفا ......
شخصا علاقه ای به قلعه نویی ندارم اما این که به راحتی و در حالی موفق ترین مربی تاریخ لیگ ایران رو پایه های حکومتش رو لرزان می کنید ناشی از نگاه کوته بینانه س
جهان نیوز جان داری شیطونی می کنیا.معلومه که با قلعه نویی لجی یا پرسپولیسی هستی.کار درستی نمی کنی داری جنگ روانی را می ندازی.داری رو ذهن مدیران استقلال کار می کنی که برکنارش کنن این بنده خدا رو.کار انسانی نمی کنی لا اقل از سایت شما بعیده.مگه شوخی 7 قهرمانی لیگ برتر یعنی اتفاقی بوده؟امیدوارم و برای ایشون دعا می کنم که این طلسم بدشانسی قلعه نویی پاره بشه تا شما به اشتباه تاسف بارت پی ببری.یه عادت بدی هم داری که حرفای مخالف خودت رو حذف می کنی.
Iran, Islamic Republic of
وقتی یک تیم میبازه این همه هیاهو و ژنرال شد ... شد نداریم!همین فشارها و جوسازیهاس که کیفیت فنی بازیهایلیگ تا این حد پایینه و مربیها و تیمها ریسک بازی زیبا و تهاجمی را نمیپذیرند و تساوی و بازی بیکیفیت و راکد رو به بازی زیبا و ی ترجیح میدن کخ نتیجش میشه عدم ظهور استعداد و فقدان پدیده ها و...!!رسانه ها از متهمین اصلی این معضل فوتبال هستند
محسنیان
Spain
دوران حکومت قلعه نویی به پایان رسید با این همه بازیکن باختن هنر میخواست
محمد
Spain
انگار استقلال بدون مربی بازی می کند 8 بازی شش امتیاز واقعا موجب شزمندگی ست
Germany
نويسنده پرسپولیسی خوب داري عقده گشايي ميكني
حامد
جدای از نتیجه دربی به عنوان یک استقلالی برد پرسپولیسی ها رو تبریک میگم بالاخره بعد سوبله چوبله شدن با حاشیه سازی و حالا به هرصورت تونستن ببرن مارو ئ بالاخره این شیرینی بازیه ..

اما میرسیم به این اقلعه نویی که به نوعی خودشو و روششو داره به استقلال تحمیل میکنه و داره یه مافیا برا طرز تفکرش و سلطه بر صندلی سرمربیگری استقلال تشکیل میده ...

اقایی که از دایی گرفته تا فردوسی پور همرو به زیر باد انتقاد میبری یخه نیگا به نتایج بنداز متوجه میشی جات دیگه تو استقلال نیست درسته استقلالی هستی ولی دمهره سوخته شدی راتو بکش برو بزار استقلال با یک مربی جدید روح تازه توش دمیده بشه دیگه تفکراتت پوسیده شده محترمانه برو قبل اینکه به سرنوشت علی دایی دچار بشی
محسن
Iran, Islamic Republic of
8 بازی 6 امتیاز
رستوران داری و برج سازی و قرارداد پوشیدن کت و شلوار برندهای مشهور و دهها کار اقتصادی دیگه و راست و ریس کردن کار دهها نوچه و گردن کلفتهای برن بهادر مگه اجازه میده به تیم برسه ؟
راستی آنجاوتی هم بجای رسیدن به مشکلات تیمش همش دنبال کسب و کار و تجارته؟