سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۸
۲۷

سود ۴۷میلیونی بانک مسکن از وام ۳۵ میلیونی +جدول

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 336877
اقساط ماهانه وام ۳۵میلیونی مسکن به روش ساده ۵۲۵ هزار و به روش پلکانی از ۴۳۰ تا ۷۳۰ هزار تومان است.بازپرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی زوج های جوان نیز درروش ساده ۷۵۰ هزار تومان و به روش پلکانی از ۶۵۰ تا یک میلیون و ۵۰ هزار تومان است.
سود ۴۷میلیونی بانک مسکن از وام ۳۵ میلیونی +جدول
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، اقساط بازپرداخت ۱۲ ساله تسهیلات ۳۵ میلیون تومانی مسکن به روش ساده ماهانه ۵۲۵ هزار و ۳۰۶ تومان است.

با احتساب نرخ سود سالانه ۱۵ درصد کل سود تسهیلات ۳۵ میلیون تومانی به روش ساده بالغ بر ۴۰ میلیون و ۶۴۴ هزار و ۱۸۹ تومان است. در مجموع متقاضی باید ۷۵ میلیون و ۶۴۴ هزار و ۱۸۹ تومان را در سال دوازدهم (ماه ۱۴۴) به بانک مسکن پرداخت کند.

بانک مسکن در روش پلکانی طول دوره را ۱۲ سال محاسبه کرده ‌است، به عبارت دیگر بازپرداخت تسهیلات به این روش مبلغ قسط در هر سال متفاوت و پلکانی سالانه است.

به گزارش تسنیم، در بازپرداخت تسهیلات ۳۵ میلیون تومانی به روش پلکانی سالانه متقاضی در سال اول ماهانه ۴۳۰ هزار و ۷۱۷ تومان می پردازد و این رقم در سال دوم با حدود ۴.۹ درصد افزایش به ماهانه ۴۵۲ هزارو ۲۵۳ تومان افزایش می‌یابد.

در سال سوم رقم ماهانه اقساط نیز با رشد ۴.۹ درصدی به ۴۷۴ هزار و ۸۶۵ تومان افزایش می‌یابد. در سال چهارم بازپرداخت تسهیلات ۳۵ میلیون تومانی، اقساط با افزایش ۵ درصدی به ماهانه ۴۹۸ هزار و ۶۰۹ تومان افزایش می‌یابد.

شیب افزایش مبلغ قسط در سال پنجم نیز حدود ۵ درصد است و اقساط ماهانه ۵۲۵ هزار و ۵۳۹ تومان است.

در ۱۲ ماه سال ششم بازپرداخت به روش پلکانی سالانه متقاضی ماهانه ۵۴۹ هزارو ۷۱۶ تومان است که این رقم با رشد ۴.۹ درصدی در سال هفتم به ماهانه ۵۷۷ هزار و ۲۰۲ تومان افزایش می‌یابد.

در سال هشتم، اقساط ماهانه با رشد حدود ۴۰ درصدی نسبت به اقساط ماهانه سال اول به ۶۰۶ هزار و ۶۲ تومان افزایش می‌یابد. رقم تسهیلات در سال نهم ۶۳۶ هزار و ۳۶۵ تومان و در سال دهم مبلغ قسط ۶۶۸ هزار و ۱۸۳ تومان است.

مبلغ قسط ماهانه سال یازدهم ۷۰۱ هزار و ۵۹۲ تومان است و در نهایت در سال دوازدهم مبلغ قسط با رشد ۷۱ درصدی نسبت به رقم قسط سال اول به ۷۳۶ هزار و ۶۷۲ تومان افزایش می‌یابد. در مجموع با احتساب اقساط پلکانی ۱۲ ساله و نرخ سود ۱۵ درصد متقاضی در ماه پایانی (۱۴۴) ۸۲ میلیون و ۲۶۹هزار و ۳۶۳ تومان به بانک مسکن پرداخت می‌کند. به عبارت دیگر میزان سود تسهیلات ۳۵ میلیون تومانی مسکن در روش پلکانی سالانه ۴۷ میلیون و ۲۶۹ هزار و ۳۶۳ تومان است.

*اقساط یک میلیون تومانی وام ۵۰ میلیون تومانی

 بازپرداخت اقساط ۱۲ ساله تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی مسکن به روش ساده ماهانه ۷۵۰ هزار و ۴۳۸ تومان است.

با احتساب نرخ سود سالانه ۱۵ درصد کل سود تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به روش ساده بالغ بر ۵۸ میلیون و ۶۳۱ هزار و ۲۷۲ تومان است. در مجموع متقاضی باید ۱۰۸ میلیون و ۶۳۱ هزار و ۲۷۲ تومان را در سال دوازدهم (ماه ۱۴۴) به بانک مسکن پرداخت کند.

این در حالی است که در روش پلکانی سالانه سود تسهیلات حدود ۹ میلیون تومان بیشتر از روش ساده و ۶۷ میلیون و ۵۲۷ هزار و ۶۶۱ تومان است.

بر اساس جدول بازپرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی مبلغ قسط در سال اول ۶۱۵ هزار و ۳۱۰ تومان است که در سال دوم مبلغ قسط به ۶۴۶ هزار و ۷۵ تومان افزایش می‌یابد.

در سال سوم بازپرداخت تسهیلات به روش پلکانی سالانه مبلغ قسط ۶۷۸ هزار و ۳۷۹ تومان است و در سال چهارم رقم قسط با رشد ۵ درصدی به ۷۱۲ هزار و ۲۹۸ تومان افزایش می‌یابد. در سال پنجم نیز مبلغ قسط ۷۴۷ هزار و ۹۱۳ تومان است.

مبلغ قسط ماهانه در سال ششم با رشد ۲۷.۶ درصدی نسبت به اقساط سال اول به ۷۸۵ هزار و ۳۰۹ تومان افزایش می‌یابد.

مبلغ قسط در سال هفتم و هشتم به ترتیب ۸۲۴ هزار و ۵۷۴ تومان و ۸۶۵ هزار و ۸۰۳ تومان است. در سال نهم اقساط ماهانه تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به روش پلکانی سالانه ۹۰۹ هزار و ۹۳ تومان است.

مبلغ قسط در سال دهم ۹۵۴ هزار و ۵۴۸ تومان و در سال یازدهم مبلغ قسط یک میلیون و دو هزار و ۲۷۵ تومان است.

در نهایت در سال دوازدهم بازپرداخت تسهیلات مبلغ قسط ماهانه با رشد ۷۱ درصد نسبت به مبلغ قط سال اول به یک میلیون و ۵۲۳ هزار و ۸۹۴ تومان افزایش می‌یابد. در مجموع در ماه ۱۴۴ متقاضی به روش پلکانی سالانه با احتساب سود تسهیلات باید مبلغ ۱۱۷ میلیون و ۵۲۷ هزار و ۶۶۱ تومان به بانک مسکن پرداخت کند.

*سود ۴.۴ میلیون تومانی وام جعاله

بر اساس این گزارش بازپرداخت تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی جعاله ۶۰ ماهه بوده که در روش ساده مبلغ اقساط ماهانه ۲۳۷ هزار و ۸۹۹ تومان است. در روش ساده بازپرداخت اقساط کل مبلغ سود ۴ میلیون و ۲۷۳ هزار و ۹۵۸ تومان است.

در روش پلکانی سالانه سود تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی ۴ میلیون و ۴۸۱ هزارو ۸۷۱ تومان است. مبلغ قسط سال اول این تسهیلات به روش پلکانی ۲۱۸ هزار و ۴۰۴ تومان است که این رقم در سال دوم به ۲۲۹ هزار و ۳۲۴ تومان افزایش می‌یابد.

در سال سوم مبلغ قسط ۲۴۰ هزار و ۷۹۰ تومان و در سال چهارم مبلغ قسط ۲۵۲ هزار و ۸۳۰ تومان است. در سال پایانی بازپرداخت تسهیلات نیز مبلغ قسط با رشد ۲۱.۵ درصدی به ۲۶۵ هزار و ۴۷۲ تومان افزایش می‌یابد.

خبرگزاری تسنیم جدول اقساط را به شرح زیر منتشر کرده است:






نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اسم این کار چیه؟
... اگر آقایان بفهمند
Iran, Islamic Republic of
از بی خونگی بهتره . حالا اگر خونه گرون نشه
Iran, Islamic Republic of
این است دولت تدبیر و امید.
....
Germany
این ربطی به دولت نداره...
یه چی بود دست و دلباز شده اند
عباس
...هجده تومن وام گرفتم ده ساله سی تومن باید برگردونم ...
مرتضی
این یعنی اینکه هنوز که هنوزه مسکن یک کالای سرمایه ای خواهد بود چون بسیاری از دوستان دولتی خودشان اهل ساخت و ساز هستند از جمله برخی از معاونین بالاترین مسئول اجرایی کشور.
این یعنی اینکه سود این فرآیند ظالمانه خانه دار شدن بخشی به بانک می رسد و بخشی به دوستان اهل ساخت و ساز.
محمود جون دلم برات تنگ شده کجایی داداش!
Iran, Islamic Republic of
بانکداری اسلامی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
متاسفم
حسین
Iran, Islamic Republic of
این چرتکه ای که انداخته شده فقط برای عوام است ولی برای بانکداران و اهل و عیال مرتبط و دولتیان مرتبط از چرتکه ای قرار ذیل تبعیت می شود
مبلغ تسهیلات 500000000 ریال
نرخ سود سالانه :0/05
طول دوره پلکانی : -
ضریب افزایش اقساط : -
تعداد دوره : -
تعداد اقساط : سی سال
این داستان قدیمی شده هرگاه اطرافیان و خانواده نزدیک به دولتیان احساس نیاز می کنند طرحی در دولت تایید می شود و شرایط به نحوی تعریف می شود که مردم عوام نتوانند از این طرح استفاده کنند سپس مسئولین بانک با گرفتن مجوزهای لازم از طرف دولت و هماهنگی برای دریافت های مشابه جدول بالا اقدامات لازم صورت می گیرد . این روش را در دولت خاتمی و هاشمی به وفور شاهد بودیم
عباس
یاچاپ نکنید یا کامل چاپ کنید امانتدار باشید
مهدی
Iran, Islamic Republic of
قربون دکتر احمدی نژاد برم که وامهای ساخت مهر را 7درصد کرده بود

قدرش را الان میدانم
ما چهار برادر ساختمان 4واحدی با وام7درصد ساختیم
47 کجا و 7 کجا!
حسین
باید قربون بری چون به همه این وام رو نمی دادند ٬ حتما شما پارتی خوبی داشتین که این وام رو تونستین بگیرین به ماها ندادن
Iran, Islamic Republic of
نه دایی .من تمام کسایی رو که وام 7درصدی مسکن گرفتم بهت معرفی میکنم مث من بودن بخدا آه نداشتم.یه زمین توخریدم توکرمان7500000 واصلا باورم نمیشد بتونم بسازمش.که خدا خیربده محمود اومد طلسموشکست ومن تونستم باهمون20تومن خونه بسازم120متر
قریشی
Iran, Islamic Republic of
چرا سفسطه می کنید آیا میدانید این 35 میلیون 12 سال آینده به اندازه 2 میلیون هم ارزش ندارد و آنچه را که با آن میخرند 10 برابر میشود؟ مقایسه کنید 10 سال قبل را با حالا؟ اگر این پول را دو ساله مستهلک کند اقساط ماهانه آن1697000 تومان میشود و در نهایت فقط 40 میلیون می پردازد. اگر همین پول را 20 ساله بپردازد ماهانه 461000 تومان و در نهایت هم 110400000 تومان باید بپردازد. اما 20 سال دیگر همه چیز 100 برابر مشود.
بورس باز
حالا هزینه خرید اوراق حق تقدم از بورس رو هم اضافه کنیین به این سود، برای وام 35 میلیونی 70 برگ اوراق باید تهیه بشه که قبل افزایش وام، هر برگ37 هزار تومان بود که با اعلام افزایش قیمت هر روز قیمتش تو فرابورس میره بالا و اگر ما قیمت 60 هزار تومان رو در نظر بگیریم برای وام 35 میلیونی حدود 4 میلیون هم باید هزینه اوراق بدیم یعنی در حقیقت دولت داره وام 30میلیونی با سود15 درصدی میده!!!!!!!!
یاد وامهای 20 میلیونی 4 درصد احمدی نژاد افتادم!!!!
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
دزدی شاخ ودم نداره ...آره به آمریکائی ها دارند وام می دهند .بابا ما ایرانی هستی
هادی
تدبیر و امید دیگه این همه از مسکن مهر بد گفت زنده باد احمدی نژاد
رضائی از بوشهر
تا بد نبینی یاد خوبو نیکنی تحویل بگیرید تدبیر و امیدها را سود 7درصدی دولت نهم و دهم و سود 50در صدی به اسم 15 درصدی دولت یازدهم
رضا
Iran, Islamic Republic of
من سال 90 یک خونه خریدم.
رفتم بانک وام مسکن بگیرم گفتن باید بری بیست میلیون سهام بخری.
رفتیم سه میلیون دادیم تا بهم بیست میلیون سهام دادند.
چهارصد پونصد هزار تومنم دادیم محضر که سند خونه ما را در رهن بانک زد.
در واقع من 16.5 میلیون وام گرفتم.
قسط اولشا که پرداخت کردم تهش فیش پرداختی نوشته بود:
مانده بدهی چهل و شش میلیون تومان
در واقع از من 30 میلیون سود دریافت می کردند.
...
شمس الدینی
Iran, Islamic Republic of
من نمی دانم که قشر کارگر و کارمند که نمی توانند بگیرند. مستحقین این وام کیانند. بی شک همان قشر سرمایه دار که الان دولت را در دست گرفته و در شان آنها تصویب وام با بهره 7 درصد نیست . زیرا بیش از نیمی از هیات دولت سرمایه آنها از هزار میلیارد تومن تجاوز می کند . نمی توانند جای فقرا بنشینند و قانون به نفع آنها تصویب کنند
عقیل
این یعنی اینکه هنوز که هنوزه مسکن یک کالای سرمایه ای خواهد بود چون بسیاری از دوستان دولتی خودشان اهل ساخت و ساز هستند از جمله برخی از معاونین بالاترین مسئول اجرایی کشور.
این یعنی اینکه سود این فرآیند ظالمانه خانه دار شدن بخشی به بانک می رسد و بخشی به دوستان اهل ساخت و ساز.
محمود جون دلم برات تنگ شده کجایی داداش!
کی میشه این انتظارسربره
جانباز 50 درصذ
وام منت دار ایثارکران را که شنیدهاید من35 گرفتم با 4/ مثلاباید63 ملیون بدهم 7ملیون هم خرج کردم که بگیرم(بیمه خرح مخضر سند سازی وشهرداری ودارایی وثبت اسناد و هزار ...دیگر میشود 70 ملیون شما پیدا کنید 4درصد را
یه حسابدار
سلام آقا ب...
گذر زمان همه چیز رو ثابت میکنه....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بهرام پورمطلبی
با سلام ممنون از سایت خوب شما خسته نباشید