پربيننده ترين عناوين
| اعتراض محمدصادق کوشکی به جشنواره فیلم فجردرگفتگو باجهان: |
| جشنواره فیلم فجر منحرف شده است |
| چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۳۵ |
| ۴۱ نظر |
۱۳۹۰-۱۱-۲۰ ۱۵:۴۱:۳۱ |
| متأسفانه نگاه شما سیاستزده است. مساله جشنواره فجر نیست مسالهی اصلی سینمای ایران است که متکثر است و از هر اندیشهای در آن فیلم میسازند. مگر اینکه معتقد باشید فقط از یک اندیشه و اعتقاد باید فیلم بسازند. |
۱۳۹۰-۱۱-۲۰ ۱۵:۰۱:۵۴ |
| حق گفتی برادرماکه ازفعالان سینمابودیم وجلوی فسادرادرجایی خواستیم بگیریم افرادی به ظاهرمذهبی ماراحذف کردندکه چرابافلان خانم برخوردکردی وبه مازودترنگفتی و..وخودشان درمقابل این خانم که مدرک کیلویی سینماداشت بااشوه های اوکوتاه آمدندوامربه معروف من رافیصله دادن وشغل من راکه سینمابودعوض کردن بعدمیخوای جلوی بی حجاب رادرسینمااون هم جشنواره بگیرن برادراین دل ماخون است درزمان جنگ آن فیلمهای ارزشی راما میدیدیم وتشویق میشدیم که کارمذهبی درساخت فیلم کنیم وحتی اینقدرآن فیلمهادرماتاثیرمیگذاشت فیلمهادفاع مقدس که به جبهه میرفتیم ولی الان فیلم گشت ارشادبرضدما و نظام فیلم میسازد و نظارت ارزشیابی خوابیده است یاد دوران دهه 60و70بخیر که قاطعیتی در ان دوران بود.... |
۱۳۹۰-۱۱-۲۰ ۱۴:۱۹:۴۲ |
| از اظهار نظر ایشان درمورد فیلم گشت ارشاد معلوم است ایشان احتمالا فیلمها را ندیده اند . در فیلم سه نفر به خاطر عدالت خون خودشان را نثار می کنند.در زمانی که همه فیلمها پسردختری شده فیلم گشت ارشاد شمشسر خود را به سمت یک مفسد اقتصادی می برد و او را مقصر می داند و به قیمت کشته شدن شر او را از جامعه کم می کند . دوست و دشمن را بهتر بشناسید |
۱۳۹۰-۱۱-۲۰ ۱۲:۱۵:۰۱ |
| سلام اتفاقا سينما و به طور كلي هنر اصلا شبيه كتاب فروشي نيست كه هركس هر تفكري دارد در آن نمايش دهد هنر يك قالب احساسي و عاطفي و تاثير آن پنهاني غيرارادي و بسيار پيچيده است لذا ابتدا بايد محتوا از حيث صحت و سقم، ديني و غيرديني بودن ( ارزشي و غير ارزشي و فطري و غير فطري بودن) بررسي شود و سپس در قالب هنري درآيد چرا كه هنر وسينما ديگر ميز مناظره در اين موارد نيست |
۱۳۹۰-۱۱-۲۰ ۱۰:۳۵:۵۷ |
| بسیار عالی بود کاملا موافقم این جشنواره مال این نظام نیست باقی مانده طاغوته که باید به زباله دان تاریخ بره و یک جشنواره انقلابی ایجاد بشه |
۱۳۹۰-۱۱-۲۰ ۰۹:۱۸:۴۳ |
| جشنواره فیلمی که در آن هر گونه فیلم انتقادی و ضد ارزش و تا حد مخالفت و دشمنی با نظام پخش میشود ولی فیلم قلاده های طلا اجازه پخش نمی یابد حق ندارد نام فجر انقلاب را یدک بکشد. اگر یک فیلم مساله دار را صرفا به خاطر اصلاح، چند روز برگردانند غوغایی از نبود آزادی وتحمل نداشتن برای حرف مخالف راه می اندازند که گوش فلک را کر میکند اما در مملکت جمهوری اسلامی و با نان و آب جمهوری اسلامی حتی نمیتوانند یک فیلم تا حدی موافق نظام و مخالف فکرشان را تحمل کنند . مو بر تن انسان راست میشود که اگر خدای نکرده روزی نظام هم به دست این طایفه روشنفکر دیکتاتور ماب بیفتد چه به روز ملت و فرهنگ ملت خواهند آورد |
۱۳۹۰-۱۱-۲۰ ۰۸:۰۵:۰۲ |
| سلام . این کارها بگونه ای پیش می رود که بچه های ارزشی فکر می کنند کار آنها اشتباه است زیرا مسئولین این قدر دارند به این طیف از هنر مندان بها می دهند که هنرمند ارزشی یا ساکت شده یا دارد تبدیل به اینها می شود یا دارد علارغم میل باطنی نقش اینها را بازی می کند . چرا نباید سیستم هنری کشور بسمتی برود که تشویق کننده و سوق دهنده به سمت ارزشهای اسلام و انقلاب ما باشد ما هم بحث جاذبه و دافعه را قبول داریم اما مصلحت اندیشی در خصوص فرهنگ یک ملت انقلابی خیانت به خون شهیدان می باشد |
۱۳۹۰-۱۱-۲۰ ۰۱:۰۸:۲۹ |
| از کی تا حالا مسخره کردن افراد اون هم در تلویزیون اسلامی شده و ما خبر نداریم منظورم اینه که چرا این آقا نمیگه باید خنده بازار تعطیل بشه |
۱۳۹۰-۱۱-۲۰ ۰۰:۳۶:۵۴ |
| واقعا همینطوره که دکتر کوشکی میگن. دو قشر توی کشور هستند که از جیب من و شما و از پول بیت المال میلیونی و میلیاردی می خورند و به ریش من و شمای حزب اللهی می خندند. یکی فوتبالیستها و یکی سینماچی ها! البته حرف اون دوست عزیز رو هم قبول دارم که از بی عرضگی خودمونه! یا حق!! |
۱۳۹۰-۱۱-۲۰ ۰۰:۱۲:۱۵ |
| امیدوارم یا سینمای ایران از بیخ و بن متحول شود(چون با تحول جشنواره اتفاق خاصی نمی افتد) یا کلا از بین برود و یک چیز دیگری جایش بیاید. متأسفانه در سینما هر قشر ضد ارزشی برای خود گروهی تشکیل داده اما کارگردانان و سینماگران ارزشی ما به فکر یک اتحاد و تشکیل یک گروه ارزشی نیستند. اگر این اتفاق می افتاد کمی می شد امید داشت که تغییراتی هر چند جزئی در این زمینه به وقوع بپیوندد اما حتی همین اتفاق ساده را نیز کارگردانان و تهیه کنندگان و بازیگران و کلا سینماگران ارزشی ما نمی کنند و چرایش را فقط خدا میداند...... چه میشود اگر حاتمی کیا و سلحشور و ده نمکی و طالبی و میرباقری و ..... یک گروه ارزشی منسجم و هماهنگ تشکیل دهند و برای رضای خدا در این راه جهادگونه قدم بردارند.....؟ من بسیار مشتاقم که چنین روزی را ببینم و عمیقا اعتقاد دارم که این موضوع تنها راه ارزشی شدن سینما (یا حداقل حرکت به آن سو) است..... |
۱۳۹۰-۱۱-۱۹ ۱۸:۳۹:۱۱ |
| جشنواره فیلم عمار و امثال آن را تقویت کنید. |
۱۳۹۰-۱۱-۱۹ ۱۸:۲۴:۲۴ |
| آقاي محمدصادق! شما كه اينقدر نگران بيتالمالي، يه سراغي هم از دولت و 3 هزار ميليارد تومان اختلاس بگيريد و درباره آن هم اظهارنظر بفرماييد. |
۱۳۹۰-۱۱-۱۹ ۱۷:۱۶:۴۹ |
| مطالب بسیار درستی فرموده اند اگر بودجه ای که هرساله برای سینما از بیت المال هزینه شده با خروجی آن مقایسه شود خواهید دید وضعیت بسیا تاسف بار و وحشتناک است تعدادی تنها فن کارگردانی را بلد هستند و در خصوص مسائل اسلامی و ایرانی و انسانی بسیار اطلاعات کمی دارند . به خیال خود اگر در فیلمهایشان تعنه به نظام و اسلام بزنند بزرگ می شوند متاسفانه این درد فراگیر شده است |
۱۳۹۰-۱۱-۱۹ ۱۶:۲۳:۳۱ |
| سلام من در تعجبم به یه کاری این روزها برخوردم به نام جایزه سینما انقلاب کار واقعا خوبیه، ولی هرچی تو سایتا می گردم می بینم ازش حمایت نشده ساتشون رو که دیدم تعجب کردم، اینهم استاد و دانشجوهای مطرح انقلابی براشون می نویسن و اونوقت کارشون هیچ جا دیده نمی شه چرا؟ نه شما، نه رجا نه ... چرا؟ واقعا راسته که امت حزب الله بایکوتن حتی توسط خودی ها |
۱۳۹۰-۱۱-۱۹ ۱۵:۵۹:۵۰ |
| کشک واره فیلم فجوووور |
۱۳۹۰-۱۱-۱۹ ۱۵:۲۷:۴۶ |
| امام خمينى: بايد كسانى كه فيلمسازند، بايد معلوم بشود كه اينها چكاره اند. چه جورى بوده اند، وضع روحى شان، وضع زندگى شان، وضع معاشرتشان، قبلا چه جورى بوده است آيا تحول حاصل شده برايش، تحول روحى، يا اينكه باز همان ته مانده سفره شان هست و قلبهاى شان. گاهى وقتها فيلم را خوب، بسياريها متوجه نمىشوند چى است، لكن محتوايش روى هم رفته انسان يك وقت مىبيند كه يا طرف چپ استيا طرف راست استيا رو به فساد است. (16/5/61) |
۱۳۹۰-۱۱-۱۹ ۱۴:۴۸:۴۱ |
| این مشکلات بر می گردد به نیروهای ارزشی که سرشان را کردند توی لاک بی تفاوتی و عرصه را برای اینها باز گذاشتند. منظورم بگیر و ببند نیست کجاست فیلمهای ارزشی استاندارد، کجایند کارگردانان متعهد و بازیگران مسلمان که فیلم جذاب بسازند حاتمی کیای دهه 60 کجاست؟ سلحشور دفاع مقدس کجاست؟ آیا با فاحشه خواندن یک عده ای که بی حجابی را برای خودشان ارزش میدانند کافی است آیا بستن درب جشنواره دردی را دوا میکند؟ من سوز دل آقای کوشکی خبر دارم اما این سوز دل باید بیشتر از نیروهای خودی باشد تا اغیاری که سنگر خالی اینان را گرفته اند. |
۱۳۹۰-۱۱-۱۹ ۱۴:۴۳:۴۲ |
| سلام . ما هم اعتقاد داریم در کشور 75 میلیون نفر زندگی می کنند اما نمی دانم چرا اقلیت و اکثریت و اعتقادات و عرف جامعه مشخص نیست . آقای جیرانی در برنامه 7 یک تکیه کلام دارد"یاد اون روزها بخیر" عزیز من خانم آنجلاجولی در سفر به کشور های اسلامی حتی به ظاهر هم حجاب خود را حفظ می کند |
۱۳۹۰-۱۱-۱۹ ۱۴:۳۶:۵۰ |
| این سئوال همیشه و هر ساله در هنگام برگزاری جشنواره فیلم ده فجر ذهن ما را مشغول میکن که چرا کسانی با پول بیت المال و در امنیت بر آمده از خون شهدا جشنواره ای برگزار می کنند که نام انقلاب را یدک می کشد ولی در آن هیچ خبری از ارزش ها نیست. لطفا" مسئولین امر توضیح دهند چرا یک عده برای خود در این جشنواره دکان معرکه گیری راه می اندازند؟ |
۱۳۹۰-۱۱-۱۹ ۱۴:۳۵:۳۲ |
| در دهه فجر به جای اینکه نگاه اسلامی داشته یاشیم به پدیده انقلاب اسلامی ٰمتاسفانه فیلمهایی که نمایش داده میشود به کلی فضای دهه فجر رو از بین میبره |
۱۳۹۰-۱۱-۱۹ ۱۴:۱۷:۴۰ |
| آقاي كوشكي رسما بي انصاف هستند.از يك دكتر بعيد است اين قدر عوام پسندانه انتقاد كنند.آقاي كوشكي نمي توانيد يك قشر مهم از جامعه را ناديده بگيريد كه.به خدا سياست و حكمراني نياز به تدبير هم دارد.شما براي دل خنك كردن طرفدارانتان كه نبايد حرف بزنيد.به منافع نظام هم فكر كنيد. |
۱۳۹۰-۱۱-۱۹ ۱۴:۱۲:۱۶ |
| بسم الله الحمن الرحیم سلام وقی فیلمی مثل قلاده های طلا حذف می شه ... وقتی اکثر جوایز جشنواره برای اصغر فرهادی و فیلم سیاهشه وقتی بازیگرای سینمای ایران آرزوی رفتن از ایران و عریان شدن جلوی دوربینهای غربیها رو دارن وقتی آدمای تازه به دوران رسیده با پارتی میان جلو دوربین ... وقتی هر ننه قمری که از ننه باباش قهر می کنه می ره تو سینما ... وقتی سینمای ایران مختص بالاشهرنشینای تهرانه و بقیه سهمی از این سینما ندارن جز اینکه گاهی نقش کلفت این بالاشهر نشینا و آدمای مفلوک رو دارن ... وقتی همه این وقتی ها و خیلی چیزای دیگه هست توقع بهتر از این برای این سینما رو نداشته باشین ... |
۱۳۹۰-۱۱-۱۹ ۱۳:۵۶:۵۵ |
| ایشون باید بدونه که تفکرات مختلفی تو این کشور وجود داره و اگه کسی متفاوت از ایشون فکر میکنه دلیل بر بد بودنش نیست وخواهشا از خون شهد ا مایه نذارید در بین شهدا هم از همه ادیان وهمه طبقات فکری و اجتماعی پیدا مشود |
۱۳۹۰-۱۱-۱۹ ۱۳:۴۹:۵۶ |
| ایشان راست می گوید این همه موضوع در لبنان و فلسطین داریم چسبیده اند به ایران هی از آن فیلم می سازتد |
۱۳۹۰-۱۱-۱۹ ۱۳:۳۲:۰۳ |
| شما برو فيلم خوب پيشنهاد بده بساز .. شما برو بچه هاي دانشگاه امام صادق رو بگو برن بليط بگيرن جو رو تغيبير بدن .. اگرنه ... |
۱۳۹۰-۱۱-۱۹ ۱۳:۲۹:۱۸ |
| جشنواره برآوردي از جامعه است .. گير بي خودي نده |
۱۳۹۰-۱۱-۱۹ ۱۳:۲۷:۲۵ |
| آن شخصی که نوشته "سینما نماز جمعه نیست" درست نوشته ولی مگر کسی گفته سینما نماز جمعه است که ایشان مخالفت میکنند. توقع از سینما این است که فقط کار غیر اسلامی نکند نه اینکه لزوماً اسلامی باشد.فقط به ارزش ها توهین نکنند وگرنه ما که خود میدانیم فیلمسازان ما اهل ارزشها نیستند و در واقع توان ساختن فیلم ارزشی را ندارند. |
۱۳۹۰-۱۱-۱۹ ۱۳:۱۳:۰۸ |
| از مسئولین ارشاد و فرهنگ و هنر باید پرسید حقیقتاً اینگونه جشن واره ها چه ارتباطی با انقلاب و اسلام دارد؟ و تا به کی باید این زالوه و مفسدان بی درد از کیسه بیت المال ارتزاق کنند؟ |
۱۳۹۰-۱۱-۱۹ ۱۳:۰۹:۵۷ |
| با سلام، از مهمترین ارزشهای اسلامی بدگویی نکردن و حق طلب بودن است |
۱۳۹۰-۱۱-۱۹ ۱۳:۰۲:۲۸ |
| کشور که فقط مختصه یه عده نیست...تو این کشور 75میلیون ایرانی زندگی میکنند که به یک اندازه از کشور سهم دارند...باید هر چه سریعتر کشور به سوی براورده کردن نیاز های همه اقشار سوق پیدا کنه |
۱۳۹۰-۱۱-۱۹ ۱۲:۴۲:۲۱ |
| چرا هركي مثل شما فكر نمي كند را ضد انقلاب مي دانيد ؟ |
۱۳۹۰-۱۱-۱۹ ۱۲:۱۵:۴۲ |
| پس چرا صدا و سيما اين قدر تبليغ اين جشنواره را مي كند؟؟ |
۱۳۹۰-۱۱-۱۹ ۱۲:۱۴:۲۳ |
| سلام . می خواهم به این دوست عزیز بگویم اگر شد یکبار به نماز جمعه تشریف ببرند بعد بگویند که نماز جمعه جای شعار دادن است . هیچ ارزش انقلابی در این جشنواره جز اسم آن نمانده است . تاکی ما می خواهیم دنبالرو فرش قرمز و کن و .. باشیم . آقا اگر آزاده اسمی هستید لا اقل ایرانی و مسلمان اسمی نباشد آیا نمی شود این مراسم هارا فارق از دید غربی آن انجام داد |
۱۳۹۰-۱۱-۱۹ ۱۲:۱۳:۲۴ |
| بسم الله الرحمن الرحيم با سلام احتراما به نظر شما به كدامين راه مي رويم آيا اين است فرهنگ وآداب و رسوم ملت ايران آيا اين وضعيت ظاهري و پوشش نامتعارف به اصطلاح بازيگران سينما چه مرد يا زن نماد فرهنگ ملت ماست؟ آيا نه اينكه منتهي آرزوي يك بازيگر ،ناشي از زائيده باورها واعتقادات ملت ايران نبايد باشد؟ آيا نه اينكه اين فضا تنها و تنها با عث افزايش داغ دل ملت نمي شود؟ آيا رسالت بازيگر سينما ارائه تضاد هاي دروني خود به عنوان فرهنگ غني يك ملت است؟ آيا اين بازيگر با چنين منشي مي تواند الگوي جوان ايراني قرار گيرد؟ چقدر فرق هست مابين پير غلامي امام حسين(ع)كه آرزوي والاي يك آزاده ايراني ايست و آرزو و آرمان برخي از بازيگران سينما.... چه كسي بايد به درد دل ملت شريف ايران برسد؟ بي بند وباري و هرج و مرج...(((( واقعا آيا هدف از برگزاري جشنواره فجر تثبيت آرمانها و ارزشهايملت ايران است و يا تخريب و تمسخر ارزشها و آرمانهاي ملت توسط افرادي كه خود در بحران فكري وانديشه اي بسر مي برند است))))) |
۱۳۹۰-۱۱-۱۹ ۱۲:۰۵:۴۴ |
| ببخشید مگر جشنواره سینما ...هست که آدماش با شکل و شمایل فشن ظاهر میشوند؟ |
۱۳۹۰-۱۱-۱۹ ۱۲:۰۴:۴۶ |
| واقعا درسته، نمي دانم تاكي مي خواهيم به اين قشر بي خاصيت باج بدهيم كاش لااقل فايده اي براي اسلام و انقلاب داشتند نمك انقلاب را مي خورند و نمكدان مي شكنند چند روز پيش كه در يكي از برنامه هايش ابوالقاسم طالبي را صدا كردنند ايشان گفتن براي سلامتي يك تهيه كننده كه نامش در خاطرم نيست ولي زنداني سياسي دوران طاغوت بوده صلوات بفرستيد متاسفانه دريغ از صداي يك صلوات در آن جمع خدا وكيلي اينها كه به اعتقادات ما علاوه بر اينكه احترام نمي گذارند بلكه بي احترامي هم مي كنند آيا حلال است كه از پول بيت المال هرساله چنين خرجهايي شود و چنين جوايزي داده شود آخرش هم دو قورت و نيمشان باقيست بعد مردمي كه همه چيزشون رو برا انقلاب گذاشتند افتخار هم مي كنند اوضاع ماليشون اينطوري باشه دم هم نمي زنند ولي اين حضرات چنان تكبري در قبال اين ها دارند كه فقط خدا مي داند |
۱۳۹۰-۱۱-۱۹ ۱۱:۳۳:۵۷ |
| این نظر خیلی بدبینانه و بی انصاف آقای کوشکی است سینما نماز جمعه نیست که در آن شعار انقلابی سر دهند سینما کتابفروشی است که هر کس تفکر خود را عرضه می کند اگر با جریان فکری شما همراستا نیست باید با تک تک کارگردان ها صحبت کنید ضمنا این دید درباره جشنواره خطرناک است |
۱۳۹۰-۱۱-۱۹ ۱۰:۱۶:۴۳ |
| سینمای امروز ایران ، با وجود کارگردان های غرب زده و بازیگرانی که احوالشان برای همه مردم مشخص است خیلی وقت است از آرمان های انقلاب و جمهوری اسلامی و ملت جدا شده است . این غده سرطانی بایدجراحی شود |
۱۳۹۰-۱۱-۱۹ ۰۹:۵۵:۰۱ |
| ببخشيد اما تا زمانيکه نيروهاي ارزشي و معتقد بخاطر جو بد ضد ديني و فرهنگي در بين بسياري از سينماگران حاضر نيستند تا در اين جمع وارد شوند آش همين آش و کاسه همان کاسه است و البته آنچه به جايي نرسد فرياد است. بايد زمينه اي براي نيروهاي ارزشي ايجاد کنيد آخه عزيزم کسي که نه دين و نه مذهب و نه اعتقاد درستي ندارد را که نميتوان به زور وارد جرگه مومنان و انقلابيون کرد....!! |
۱۳۹۰-۱۱-۱۹ ۰۹:۵۴:۱۱ |
| موافقم متاسفانه رسانه ملی هم ساپرتشان میکند و ...را به صورت کشف حجاب شده نمایش میدهند و یکی معترضش نمیشود! |
| ۱ | ۲ |