جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۶
۴

یک «ربّنا»ی جدید +صوت و فیلم

شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب: 298988
حامد زمانی پس از همنوایی با عبدالرضا هلالی در قطعه احساسی «امام رضا(ع)»، این بار آیه زیبای «ربّنا» را زمزمه کرده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حامد زمانی خواننده جوان کشور که این روزها حضور چشمگیری در تلویزیون دارد، پس از اجرای دو قطعه معنوی در وصف امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) که با همنوایی عبدالرضا هلالی همراه بود، این بار «ربّنا» را زمزمه کرده است.

این ربنا چند روزی است در برنامه «شهر باران» شبکه یک سیما به تهیه کنندگی احسان ارغوانی پخش می‌شود. زمانی اظهار امیدواری کرده است این «ربنا» بتواند برای مردم خاطره‌ساز شود.





در آیه زیبای ۱۹۳ سوره آل‌عمران به زبان بندگی می‌گوییم: «رَّبَّنَا إِنَّنَا سَمِعْنَا مُنَادِیًا یُنَادِی لِلإِیمَانِ أَنْ آمِنُواْ بِرَبِّکُمْ فَآمَنَّا رَبَّنَا فَاغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا وَکَفِّرْ عَنَّا سَیِّئَاتِنَا وَتَوَفَّنَا مَعَ الأبْرَارِ.»

پروردگارا، ما صدای منادی توحید را شنیدیم، که دعوت می‏کرد به پروردگار خود ایمان بیاورید و ما ایمان آوردیم، (اکنون که چنین است) پروردگارا، گناهان ما را ببخش، و ما را با نیکان (و در مسیر آنها) بمیران! (ترجمه آیت‌الله مکارم شیرازی)
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر خواننده های این ور آبی دوستدار وطن اسلامی
Iran, Islamic Republic of
هيچي صداي استاد شجريان نميشه
درود بر استاد شجریان
مرگ بر منافق وطن فروش