جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بخت مدال‌آوري را در صف گرفتن رواديد از دست دادم

جمعه ۲۲ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۰۲:۱۳
کد مطلب: 75578
ركورددار پرش طول ايران گفت: شانس كسب مدال را در صف‌هاي طولاني گرفتن خروجي براي اعزام به بازي‌هاي ويتنام از دست دادم.
محمد ارزنده در گفت‌وگو با  فارس، عنوان كرد: پس از آخرين مرحله ليگ دووميداني در اهواز كه 2 هفته پيش از اعزام به بازي‌هاي آسيايي ويتنام به پايان رسيد، برنامه گرفتن خروجي براي گرفتن رواديد اعزام آغاز شد. 

وي افزود: 2 هفته هر روز در صف‌هاي طولاني گرفتن خروجي به دليل اتمام سقف تحصيلي، نرفتن به سربازي و كامل كردن مدارك بودم.
ارزنده گفت: بايد در اين مدت تمرينات خود را دنبال مي‌كردم؛ اما تمام دغدغه من صدور به موقع خروجي و رواديد بود كه در نهايت، چند ساعت پيش از پرواز صادر شد.
ركورددار پرش طول ايران عنوان كرد: زماني كه به اين شرايط اعتراض شدم، فدراسيون به من گفت اينها بهانه است. چرا فدراسيون جلوي اين بهانه‌ها را نمي‌گيرد؟
ارزنده گفت: همين مشكل براي اعزام به گوانگجو هم دست به گريبان من شد. عملا رواديد به موقع برايم صادر نشد و اين مسابقات را از دست دادم.
وي با اشاره به شرايط دشوار صدور خروجي و رواديد، گفت: نمي‌دانم وظيفه كدام نهاد است كه به اين مسائل رسيدگي كند. چرا بايد يك ورزشكار دو هفته، تمام نيروي ذهني و جسمي خود را براي گرفتن اين مدرك صرف كند.
ارزنده با اشاره به تمرينات فصل گذشته خود، تصريح كرد: از ابتداي سال در هتل شهر تهران مستقر بودم. هر بار كه از فدراسيون خواستم تا شرايط اعزام به اردوي ديگري فراهم شود، نبود بودجه مطرح شد. شرايط شركت در دو مسابقه برون مرزي (تايوان با تيم شركت نفت و ارتش هاي جهان) برايم فراهم شد؛ در حالي كه براي رسيدن به شرايط رقابت مناسب براي مدال‌آوري بايد در ميادين معتبر و بزرگ شركت كرد.
محمد ارزنده در رقابت هاي ويتنام با 7 متر و 60 سانتيمتر در رده پنجم ايستاد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *