سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۸

نامه محسن رضايي به رهبر معظم انقلاب

جمعه ۱۱ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۹:۳۸
کد مطلب: 86558
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت:‌ حضور باشكوه و ميليوني و يكپارچه ملت ايران در روز چهارشنبه درخيابان‌هاي تهران و شهرستان‌هاي سراسر كشور در خنثي نمودن برنامه‌هاي دشمن نيز نقش بي‌بديلي خواهد داشت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني محسن رضايي دبير مجمع دتشخيص مصلحت نظام، رضايي پس از حضور ميليوني مردم در راهپيمايي روز چهارشنبه نامه‌اي را خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامي نوشت كه متن اين نامه به شرح زير است:

محضر مبارك رهبر عظيم الشان انقلاب اسلامي
با سلام وعرض ادب؛
حضور باشكوه و ميليوني و يكپارچه ملت ايران در روز چهارشنبه درخيابان‌هاي تهران و شهرستان‌هاي سراسر كشور، نه تنها شرمندگي ناشي از اهانت به مراسم عاشورا را جبران كرد كه در خنثي نمودن برنامه‌هاي دشمن نيز نقش بي‌بديلي خواهد داشت. يكبار ديگر ثابت شد كه توسل به امام حسين (ع) و ادامه پيروي از مرام و مكتب حياتبخش او، وسيله نجات ملت ايران است.
اينجانب كه از ميدان فردوسي تا دانشگاه تهران در جمع راهپيمايان حضور داشتم شور و احساس خالصانه و عاشقانه مردم نسبت به امام حسين(ع)، ولايت و نظام مقدس جمهوري اسلامي را مشاهده كردم. از همه اقشار و گروه‌هاي سياسي در ميان جمعيت ديده مي‌شد.
بعد از انتخابات، اين اولين بار بود كه ملت ايران يكپارچه و يك صدا ديده مي‌شدند. زنان و مردان و جوانان بسياري را از نزديك مي‌ديدم كه ضمن آنكه از حوادث روز عاشوراي تهران متاثر بودند ولي اشك شوق هم در چشمانشان حلقه زده بود و از اينكه دوباره خود را در پرتو امام حسين(ع) و ولايت يافته‌اند شاد بودند. صحنه تظاهرات ديروز، مصداق بارز پيام وحي بود كه " واعتصموا بحبل الله جميعا و لاتفرقوا ".
اين حادثه مي‌تواند سر آغاز يك تحرك جدي در پيشرفت امور كشور و پايان بخشيدن به نگراني‌ها و ابهامات ماه‌هاي اخير در سرمايه گذاريهاي اقتصادي و ساير فعاليتهاي كشور گردد ولي شك ندارم كه افراط گرايان هر دو طرف، با رفتارهاي نادرست از يك سو و دشمنان كمين كرده ملت ايران با بغض و عصبانيت از سوي ديگر، تلاش خواهند كرد آثار و دستاوردهاي اين حركت عظيم را خنثي كنند.
اينجانب به عنوان سرباز رهبري و ملت ايران ضمن تشكر از مردم و تبريك به جنابعالي، تقاضا مي‌كنم كه تمام فعالان سياسي و بزرگان انقلاب به پيروي از ملت ايران به صورت دسته جمعي در سپاسگذاري از حركت مردم به يك حركت نمادين دست بزنند.
عقب نشيني آقاي ميرحسين موسوي از انكار دولت آقاي احمدي‌نژاد و پيشنهاد سازنده ايشان به اينكه مجلس و قوه قضاييه به وظايف قانوني خود در قبال پاسخگو كردن دولت عمل كنند، هر چند دير هنگام بود ولي مي‌تواند سر آغاز يك حركت وحدت بخش در جبهه معترضين با ديگران باشد.
صدور پيامي از سوي حضرتعالي و يا رهنمودهايي در يك سخنراني مي‌تواند حركت جديدي كه براي وحدت، همدلي، برادري، گذشت و ايثار در جامعه شروع شده را تقويت و استمرار بخشد تا هم كساني كه در جناح‌هاي سياسي اشتباهاتي داشته‌اند از اشتباه خود برگردند و همكاري با يكديگر را آغاز كنند و هم از شروع فعاليت افراط گرايان جلوگيري و دشمن كمين كرده را نا اميد سازند.
از طرف ديگر، نشاط سياسي جديدي همراه با تقويت اعتماد عمومي براي سرعت بخشيدن به فعاليت‌ها و پيشرفت كشور و رسيدن به اهداف چشم انداز ايران 1404 بوجود آيد و در ماه محرم امسال نيز، ديگر بار، مشابه محرم‌هاي دوران انقلاب و دفاع مقدس، فرهنگ عاشورايي در ميان مردم و بزرگان كشور گسترش يابد.
سرباز ملت ايران و جنابعالي
محسن رضايي

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر فرض کنیم که جناب رضایی با نیت خیر هم این نامه را نوشته باشند، اشتباه کردند از طرف مردم حرف زدند!

حالا که ما 6 ماه لگد پراندن های عده ای دیکتار را تحمل کردیم تا مردم از ماهیت آنها باخبر شوند و حالا که دیدن در افکار عمومی مردم جز عده ای قلیل طرفداری ندارند؛ با یک بیانیه نیمه گستاخانه آنها را ببخشیم؟؟؟؟!

اگر در تیر 10 سال پیش برخورد شدیدتری با این عناصر افراطی میشد، امسال شاهد این کار آنها نبودیم.... و اگر دوباره با آنها مماشات شود،خدا به داد 10 سال بعد این انقلاب و اسلامش برسد!!

و آنگاه باید دید این سردار زمان جنگ می تواند باز مردم را از فتنه آنها آگاه کند یا نه!!

به هر حال بدانید از خودتان نمی بخشید که اینقدر سخاوتمندانه نامه می دهید، از خون های هزاران شهید این انقلاب می بخشید.
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوبه که آقایون دایما سعی دارند رهبری رو راهنمایی و هدایت کنند!!
...
هروقت میایم قبول کنیم که رضایی فرق داره خودش میزنه تو خاکی!!!
Iran, Islamic Republic of
باشه بابا تو هم بازی!
Iran, Islamic Republic of
اين ها همان بيانات سرپرست باغ پسته است
كه با لفاظي جديد در قالب نامه مير يزيد و رضايي ديده ميشود
جالب است:
حتما برداشتي از نامه ميريزيد و رضايي را با هم مقايسه كنيد
ضمنا
چه شد كه ميريزيد باديدن اين غرش ملت گرخيد
حتما بايد محاكمه شود
همين
Iran, Islamic Republic of
یکی نیس به این برادر توضیح بده دیگه میرحسین مرده با این کارام نمی تونی زندش کنی !!!!!!! لطفا شما نظر نده برادر
آقای رضایی یادمان نمی رود چه کسانی به امام جام زهر را نوشاندند
اگر واقعا سرباز رهبری هستید به فرمان فرمانده خود عمل کن نه به تقاضای سران فتنه
Iran, Islamic Republic of
نظر شما با موفقیت دریافت شد !!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
و این آغاز حکمیت بود...

واقعا این آقای رضایی فکر می کنه خیلی دید باز و تحلیل درستی نسبت به مسائل داره، که به خودش اجازه میده توی یه نامه ی سرگشاده رهبر انقلاب رو هدایت و راهنمایی کنه؟
اونم چه رهبری؟ رهبری که هزار نطفه ی منعقد نشده ی فتنه های رنگارنگ رو در طول این 20 سال طوری خنثی کرده که آب تو دل کسی تکان نخورده.