جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۶
۶۱
اخبار ویژه و کوتاه

توصیه احمدی‌نژادبه سیدحسن‌خمینی درباره خبرگان/ عاقبت کسی که پیشانی هاشمی را بوسید

سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 385684
تلاش برای حمایت دانشمند ایرانی از جاسوس اسرائیل! ... حاشیه سازی جدید برای اثبات ادعای آلوده بودن بنزین تولید داخل ... کشوری که عامل پایان اختلاف ۱۵ ساله چین و روسیه شد ... افزایش گلایه‌ها از غیبت چند ماهه رئیس جمهور در یک شورای مهم ... اصلاح طلبان: خاتمی باید بیشتر دیده شود ... فروش ارزان‌تر نفت ایران به روسیه ...
توصیه احمدی‌نژادبه سیدحسن‌خمینی درباره خبرگان/ عاقبت کسی که پیشانی هاشمی را بوسید
سرویس سیاسی جهان نيوز ـ خبرنگاران جهان نيوز در حین تلاش رسانه ای خود برای کسب خبر، به خبرهایی در پس پرده گفته های رسمی، دست می یابند که منتشر نمی شوند. جهان نيوز هر سه شنبه تعدادی از این خبرها را پس از بررسی صحت و سقم آن منتشر می کند که تا کنون با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

توصیه احمدی نژاد به سیدحسن خمینی درباره خبرگان

>
خبرنگار جهان مطلع شد، آقای احمدی نژاد به همراه آقای بقایی با حجت الاسلام سیدحسن خمینی دیدار کرده است. نقل شده است که وی خطاب به حجت الاسلام سیدحسن خمینی گفته است: شما به آقای ترکان در مورد مناطق آزاد تذکری بدهید که این قدر به آقای بقایی تهمت نزند و علیه تیم دولت قبل دروغ پراکنی نکند. این حرف ها صحت ندارد و من به شما اطمینان می دهم که آقای بقایی هیچ کاری نکرده است.

آقای احمدی نژاد در مورد بابک زنجانی گلایه کرده و گفته است: رسانه های دولت و اصلاح طلبان خیلی روی بابک زنجانی مانور می دهند و این در حالی است که این موضوع هیچ ارتباطی به دولت ما احمدی نژاد ندارد.

وی همچنین در مورد دانشگاه ایرانیان گفته است: من از شما خواهش می کنم که جلوی این بی قانونی را بگیرید و پادرمیانی کنید که این اجحاف را در حق ما نکنند و بگذارند دانشگاه ما فعالیت کند.

در این دیدار احمدی نژاد در مورد مجلس خبرگان تحلیلی ارائه داده است و ضمن آن تحلیل لزوم جوان گرایی را در این مجلس بیان کرده و گفته است: اگر این جوان گرایی توسط افرادی مثل شما انجام شود خیلی عالی است.

عاقبت سفیری که پیشانی هاشمی را بوسید

>
به گزارش جهان، سفیر عربستان در ایران که بر پیشانی آقای هاشمی رفسنجانی بوسه زده بود، از سوی دولت عربستان احضار و حکم سفارتش لغو شده است.

وی که سه ماه بیشتر از انتصاب اش نمی گذرد، در دیداری که با آقای هاشمی رفسنجانی کرده، ایشان را خیلی گرم تحویل گرفته و پیشانی آقای هاشمی را بوسیده است، وی بعد از این اقدام از سوی عربستان فراخوانده شده و حکم سفارت وی را عربستان لغو کرده است.

گفته می شود وی گزینه خوبی برای عربستان بوده و سابقه جاسوسی برای (MI۶) را دارد ولی به دلیل این اقدام و فضای منفی ای که علیه وی در عربستان به خاطر بوسیدن پیشانی یک شیعه شکل گرفت، به اجبار از سمت خود خلع و به عربستان برگردانده شد.

تلاش برای حمایت دانشمند ایرانی از جاسوس اسرائیل!

>
خبرنگار جهان مطلع شد، اخیرا خانم شیرین عبادی و خانم مریم میرزاخانی، دانشمند ایرانی در رشته ریاضی مقیم خارج، با هم دیداری داشته اند. در این دیدار خانم عبادی از وی خواسته است که در سفر خود به ایران از فردی به نام امید کوکبی که به همراه عده ای دیگر به جرم جاسوسی برای رژیم صهیونیستی در دادگاه محکوم شده است، اعلام حمایت و درباره وی صحبت کند. گفتنی است اخیرا نامه ای به نقل از کوکبی در سایتهای ضد انقلاب مبنی بر تبریک به خانم میرزاخانی به خاطر کسب جایزه ریاضی فیلدز، منتشر شده است.

اصلاح طلبان: خاتمی باید بیشتر دیده شود

>
به گزارش جهان، تعدادی از چهره های اصلاح طلب، در جلسه ای ضمن ارزیابی وضعیت این جریان تأکید کرده اند که آقای خاتمی باید ظهور و بروز بیشتری داشته باشد. در این جلسه درباره حضور خاتمی در موزه صلح گفته شده است که اصل حضور خوب بود ولی بازتاب رسانه ای آن خیلی بیشتر از این می توانست باشد.

کمک اصلاح طلبان افراطی به احمد شهید

>
به گزارش جهان، جریان اصلاح طلب تندرو و طیفی از مسؤولان دولتی، گروهی تحت عنوان «اخبار شهروندی» راه اندازه کرده اند که اکنون به عنوان «گروه اخبار مردم» فعالیت دارند. از جمله اعضای این گروه می توان به آقایان قوچانی، عطار، نوری زاد، خزعلی و... اشاره کرد. در این گروه قالب های هوشمندانه ای برای گزارش در حوزه های مشکلات مردم و مسائل به اصطلاح حقوق بشری تهیه می شود که بخشی از آن گزارش هایی است که مورد استفاده احمد شهید، گزارشگر سازمان ملل در حوزه حقوق بشر در ایران، قرار گرفته است.

حاشیه سازی جدید برای اثبات ادعای آلوده بودن بنزین تولید داخل

>
به گزارش جهان، به رغم اعلام آلوده نبودن بنزین تولید داخل، توسط مجلس و وزارت بهداشت، از وزیر سابق نفت به خاطر «تولید بنزین آلوده» شکایت شده است!

این شکایت از آقای مسعود میرکاظمی وزیر سابق نفت صورت گرفته و پس از ارسال به دادگاه و پذیرش آن توسط قاضی، جلسه دادگاه تشکیل شده است. گفته می شود خانم معصومه ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست، که اخیرا ادعای وی و وزیر نفت مبنی بر آلوده بودن بنزین تولید داخل توسط چندین نهاد از جمله مجلس و وزارت بهداشت رد شده است، به شاکیان در برخی حوزه ها کمک می کند.

فروش ارزان‌تر نفت ایران به روسیه

>
به گزارش جهان، قرارداد فروش نفت ایران به روسیه بسته شد. بر طبق این قرارداد، روزانه ۵۰۰ هزار بشکه نفت با قیمتی ارزانتر از قیمت جهانی به روسیه فروخته خواهد شد.

کشوری که عامل پایان اختلاف ۱۵ ساله چین و روسیه شد

>
به گزارش جهان، تحولات اوکراین، موجب شد تا اختلاف ۱۵ ساله چین و روسیه پایان یابد. پس از تحولات اوکراین، اختلاف روسیه و چین کم شده به گونه ای که روسیه قیمت گاز صادراتی خود به چین را کاهش داده است. با این اقدام اختلاف ۱۵ ساله این دو کشور بر سر مساله گاز تمام شده است.

افزایش گلایه‌ها از غیبت چند ماهه رئیس جمهور در یک شورای مهم

>
به گزارش جهان، غیبت چند ماهه رئیس جمهور در جلسات شورای عالی فضای مجازی گلایه های فعالان و مسؤولان ارشد این حوزه را به همراه داشته است. در کشور تنها سه شورای عالی وجود دارد که یکی از آنها شورای عالی فضای مجازی است. این شورا همرده با دو شورای دیگر یعنی شورای عالی امنیت ملی و شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

آخرین اخبار از پشت پرده تحولات منطقه

>
به گزارش جهان، آخرین اخبار از تحولات منطقه حکایت از آن دارد که بعد از پیروزی بزرگ در آمرلی عراق، عشایر اهل سنت در حال تسلیح شدن از سوی ارتش عراق هستند ولی مسأله داعش و النصره در سوریه شرایط را سخت کرده است و این گروه ها در سوریه قوت گرفته اند. آمریکا در حال بمباران مواضع ارتش سوریه است نه داعش و هدف اصلی آن ها نابودی دولت سوریه است. آمریکا در سوریه منطقه پرواز ممنوع اعلام کرده است. چون در سوریه مرجعیت دینی وجود ندارد مشکلات بیش از عراق است اما ارتش ۲۰ هزار نفره ای از شیعیان سوریه تشکیل شده است. داعش تمرکز خود را در سوریه گذاشته است و حلب، رقه و دیرالزور را در تصرف دارد. در مورد دولت جدید عراق هم گفته می شود این دولت از دولت آقای مالکی قوی تر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


New Zealand
احمدی نژاد اول بیا اون ... پس بده بعد حرف بزن.
حسن
Iran, Islamic Republic of
جو گیر نشین...
آره بابک زنجای در دوره خاتمی و هاشمی کشور رو تاراج کرد ، بنده خدا دکتر آخیییییی
اخبار خوبی بود ولی خوبی بیشترش اینه که اسم کامل می زنین و ب د ذ ا ا ل ی ذ و اینجور چیزا نمی نویسید
خوبه خود زنگنه میگه مجوز 17 میلیونی یا میلیاردی رو خودش به زنجانی داده شما منکرید
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا ب.ز در زمان هاشمی و خاتمی یک .. ساده است
رامین
بابک را ول کن کرسنت بیچاره را بچسب
من میگم دوستان چرا نمیرن از این خانم و اون وزیر نفت فعلی شکایت کنند به علت دروغ پردازی؟ خوب شما هم اونا رو بکشونید دادگاه
یادش رفته چطور در مراسم سالگرد امام به حسن آقای خمینی توهین کرد ... دنیای کوچکیه
m
United States
اونجا که حقش بود،این گزارش هم تایید نشده اس
جناب احمدی نژاد
یکی نغز بازی کند روزگار / که بنشاندت پیش آموزگار
یادت رفته برخوردهات با حسن خمینی؟
تارینه
Germany
حسن خمینی فقط وفقط به دلیل نسبتی که باامام راحل دارند مورد احترام هستند. در واقع ایشان هم گوش به فرمان پدر خوانده هستند وخط مشی شان با ولایت فقیه همسو نیست. اگر غیر از این بود تلاشهایشان برای خطیب نماز جمعه شدن نتیجه میداد ومثل الان فقط پیش نماز حسینیه جماران نبودند!!!!
صدرا
نارینه خانوم صد در صد نظرت درست است
ناشناس
Germany
البته ایشان تولیت آستان حرم حضرت امام(ره) می باشند و امام جماعت حرم نیز هستند.
حالا حسن کیه؟ ...
اینایی هم که منفی دادن یادشون نیست ..... خخخخخخ
بعد این حسن آقا دقیقا آموزگار چی هستن؟ آموزگار بی بصیرتی و حمایت از فتنه گرا؟؟؟!
Iran, Islamic Republic of
ولي اين حسن آقاي شما و دوستانش بوند كه در آن مراسم به گوش وزير كشور دولت احمدي نژاد . سيلي زدند نه كس ديگري !!!
ناشناس
United States
آقای احمدی نژاد چه برخوردی کردند؟ جز احترام تا به حال چیزی از ایشان دیده اید؟
iiu
...
غیر از خبر مربوط به دکتر احمدی نژاد هم که بقیه اخبارتون جالب نبود...
Germany
ببین چیه که حتی بوسیدنش هم مجازات داره!!!!!!!
مجتبی
نفوذی های هاشمی بر گرداحمدی نزاد اخر کار خودشونو کردند
بگم خدا چکارت کنه مشا
سرور
ان نوع خبر در مورد محمود بی غرض نیست.
در ضمن گفته احمدی نژاد به حسن خمینی در صورت صحت بیشتر به شوخی شبیه است.امیدواریم جوگیر نشود.
شوخی بودنش که فی نفسه شوخیه ولی خدا کنه خود احمدی نژاد هم بدونه این یه شوخیه و واسه موندن تو سیاست شروع به باج دادن به طیف هاشمی نکنه.
نفوذی های هاشمی؟
مشایی نفوذی هاشمی بود یا بقایی یا رحیمی یا مرتضوی؟
مجتبی
یک انتقاد از مشایی بگو ک از جناح افسادات شده باشه
در ضمن حتما قضیه ی ر...و ه... و...رو نشنیدی
منظغد
4تایی آدم هاشمی بودند اینا وقتی به احمدی نژاد چسبیدن باعث مشکلات ایشان شدند.احمدی نژاد84ما میخواهیم.
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
چرا دادستانی وارد نمی شود و تکلیف بنزین تولیدی توسط پتروشیمی را مشخص نمی کند و با متخلفین برخورد نمی کند؟؟؟ اگر بنزین تولیدی مشکل دارد وزارت نفت دولت قبل متخلف است در غیر این صورت رئیاست محیط زیست دولت جدید. از این دو حالت که خارج نیست
فارض
ابوذر جان!
كاملا درست ميگى، اما تا رسانه هاى به اصطلاح اصولگرا در اين زمينه شانتاژ ميكنند...
وقتی وزارت بهداشت دولت فعلی میگه این بنزین الوده نیست به نظرتون این رسانه های افسادطلبا نیستن که دارن شانتاز می کنن؟
Iran, Islamic Republic of
" این حرف ها صحت ندارد و من به شما اطمینان می دهم که آقای بقایی هیچ کاری نکرده است"
آقای احمدی نژاد شما در مورد رحیمی هم همینو میگفتید.
دمت گرم. زدی توی خال
ناشناس
United States
چرا دادگاه آقای رحیمی علنی برگزار نشد با اینکه چند بار خود آقای احمدی نژاد از قوه قضائیه خواست که به اتهامات آقای رحیمی رسیدگی شود اما چرا این اتفاق در زمان ریاست جمهوری ایشان نیفتاد؟ اتهام اثبات شده ایشان دقیقا چیست و در چه زمانی مرتکب آن شده اند؟
چشم اقای احمدی نژاد روشن!!!!!!!
United States
آقاي احمدي نژاد خبرگان جاي افراد پخته و عالم است . مگر يادتان رفته كه در دولت خودتان با شعار جوانگرايي اقتصاد مارا به ورطه نابودي كشانديد !
با قسمت اول نظرت موافقم با قسمت دومش نه
اقتصاد ما بخاطر کارشکنیهای داخلی و تحریم فلج کننده به اینجا کشید شما یادتون رفته عده ای از داخل از غرب میخواستن برای ضربه به احمدی نژاد ایران رو تحریم کنن
سعيد110
Iran, Islamic Republic of
اگر اعضاي محترم مجلس خبرگان دوران جواني را با زهد و تقوي سپري نمي كردند، حالا اينچنين جايگاهي نمي داشتند.
غالب جوانان مدعي بهتراست به مجاهدت و اكتساب مرتبه بندگي در نزد خداوند مشغول باشند.
اصل خبر بود این خبر احمدی نژاد
ممنون بابت اطلاع رسانی
Iran, Islamic Republic of
احتمال زیاد ...بر علیه احمدی نژاد چند روز دیگه تکذیب میشه.
شهروند
یه توصیه ای هم به معاون د... بکن
احمدی نژاد در ریاست جمهوری تمام شده است باید به دنبال نیروی جدید انقلابی بود.
mohsen
... زیاد هم مقصر نیستید چون به وظیفه تان عمل میکنید
تیترووووو
خوشم میاد برای بالا بردن بازدید کنندگان هنوز هم به محمود احمدی نژاد عزیز نیازمندید ...
جوادیان
United States
متنفرم از آدمهای شخص پرست. به محتوای خبر توجه کن ببین ذلت ایستادن مقابل ولایت، آدم رو به کجا می رسونه
چراغعلی
علت اخراجش فکر کنم این بوده که با این بوسیدن ثابت کرد که رفسنجانی پیش...
...
سایت های خبری فهمیده اند که بدون خبری از محمود سایت هایشان بیننده ای ندارد!
گروهبان کرسنت
Iran, Islamic Republic of
.....فلذا ملاحظه فرمایید تمام سایتها وروزنامه های همسو روزی نیست یکی دو نکته راجع به دولت قبل ننویسند...
حامد
مجلس خبرگان جای خبرگان است نه /...
آره آره!!!!
یادمون نرفته خبرنگار جهان از مسائلی دیگری هم باخبر شده بود...
جوادی شیراز ی
با توجه به شناختی که از احمدی نژاد داریم این خبر درخواست ازسیدحسن صحت ندارد احمدی نژاد همیشه از موضع عزتمندانه
صحبت می کند.
مرضیه
عاقبت زاویه گرفتن احمدی نژاد با ولایت همین ذلتهاست .این تازه آثاردنیویشه!وای بحال آخرتش!
امین
Iran, Islamic Republic of
مرسی جهان از اخبار کوتاهت
حبیب
من خودم منتقد احمدی نژاد هستم...
م
United Kingdom
آین آقای میر کاظمی وزیر اسبق نفت قرار بود یک کتاب به اسم کرسنت را که تحویل اداره ارشاد داده است مجوز بگیرد و چاپ کند انگار با این بحث بنزین آلوده منصرف شده اند ؟؟!!
جهان نيوز هر روز خبر کوتاه منتشر کن
سعید
Iran, Islamic Republic of
یه کم به عاقبت اخباری که می زارین و حرفی که می زننین فک کنین ...
Iran, Islamic Republic of
اقتصاد مملکت رو همین اقتصادی های الان فلج کردن .
Iran, Islamic Republic of
"کمک اصلاح طلبان افراطی به احمد شهید"

آقايان خوش خدمتي به غرب را به حد نهايت رسانده اند
ثارا...
سلام ... خوشحالم که به هاشمی ارادت خالصانه دارم.چون کین دشمنانش راشناختم...
United States
یادتون رفته عده ای از داخل از غرب میخواستن برای ضربه به احمدی نژاد ایران رو تحریم کنن