پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

امکانات تازه گوگل برای اندرویدی‌ها

چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب: 435886
گوگل اعلام کرده از این پس کاربران می‌توانند از صدای خود برای ارسال پیام های انگلیسی در محیط برنامه هایی همچون واتس آپ، وایبر، نکست پلاس، تلگرام، وی چت و ... استفاده کنند.
به گزارش جهان، فارس به نقل از انگجت خبر داد، برای این کار تنها کافیست در جعبه جستجوی گوگل کلیک کرده و فرمان صوتی خود را به انگلیسی صادر کنید. به عنوان مثال به انگلیسی بگویید یک پیام واتس آپ برای یک نفر بفرست. با این کار می توانید پیام خود را از طریق سیستم عامل آندروید و در محیط برنامه واتس اپ ارسال نمایید.

یکی دیگر از تغییرات جالب در خدمات جستجوی گوگل مربوط به اعلام زمان معطلی در مناطق و نواحی شلوغ است تا کاربر بداند در زمان مراجعه به یک کافی شاپ یا فروشگاه با توجه به ساعت مراجعه تا کی باید در انتظار باقی بماند. همچنین از این طریق می توان برای اطلاع از میزان معطلی در دیگر ساعات هم اقدام کرد تا اگر کاربر توانست در اوقات دیگری به محل مورد نظر مراجعه کند.

گوگل اعلام کرده که در آینده امکانات بیشتری از سرویس های مختلف خود را به سیستم عامل آندروید اضافه می کند، اما هنوز در مورد جزییات ان اعلام نظر نکرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *