پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

درس اخلاق خطیب جمعه تهران به نمایندگان

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب: 265281
آیت الله موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران با حضور در صحن مجلس به مناسبت 28 صفر و شهادت اما حسن مجتبی(ع) و رحلت پیامبر اکرم(ص) به ایراد سخنرانی پرداخت.
به گزارش جهان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی جلسه علنی روز چهارشنبه را با توصیه های اخلاقی آیت الله موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران که در صحن مجلس حضور یافت آغاز کردند.
 
حضور آیت الله موحدی کرمانی به مناسبت فرا رسیدن ایام 28 صفر، سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) و رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع) است.
 
به گزارش مهر بررسی ایرادات شورای نگهبان در مصوبه  مجلس پیرامون طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و همچنین رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقق و تفحص از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در دستور کار جلسه امروز مجلس قرار دارد.
 
محمد حسین فرهنگی عضو هیات رئیسه مجلس در آغاز جلسه علنی اعلام کرد که منصور حقیقت پور نایب رئیس کمیته امنیت ملی مجلس طرح سوال خود از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انصراف داده است بنابراین این موضوع از دستور کار مجلس خارج می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *