سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

مشکل مالیاتی کی‌روش امروز حل می‌شود

سه شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 420981
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: جلسه خوبی با مسئولان مالیاتی داشتیم و تفاهم هایی کردیم و قرار شد امروز سه شنبه مشکل مالیاتی کی روش حل شود و مشکل ممنوع الخروجی نداشته باشد.
به گزارش جهان به نقل از صدا و سیما، علی کفاشیان در ارتباط تلفنی با برنامه ۹۰ شبکه سه سیما در خصوص سمت جدیدش به عنوان نایب رئیس بخش آسیای میانه کنفدراسیون آسیا گفت: این سمت حاصل پیشرفت فوتبال ایران و عظمت ایرانی است و امیدوارم بتوانم در این جایگاه برای فوتبال کشور مؤثر باشم.

وی در واکنش به سخن مجری که گفت در این سمت اقداماتی انجام دهید تا تقویم لیگ قهرمانان آسیا با شرق آسیا همراه نباشد اظهارداشت: در این خصوص با اکثریت اعضا صحبت کرده ایم و آنها نظرمان را پذیرفته اند و فقط یکی دو کشور در خصوص این موضوع مشکل داشتند که فکر می کنم با توجه به موافقت اکثریت اعضا این موضوع انجام شود.

کفاشیان همچنین در خصوص اینکه گفته شده وی اسفند ماه از فدراسیون فوتبال کنار می رود گفت: چنین چیزی درست نیست و چنین تصمیمی ندارم.

وی همچنین در خصوص مشکل پولادی نیز گفت: با سردار باران چشمه صحبت کردم او گفت چنانچه پولادی بیاید مشکل او حل می شود.

کفاشیان در خصوص مجمع فوق العاده هم گفت: در هیئت رئیسه این هفته موضوع مطرح می شود و تاریخ برگزاری مجمع اعلام خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *