پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

یک هوادار پرسپولیس سکته کرد و درگذشت

چهارشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب: 163482
یکی از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس که برای تماشای دیدار این تیم برابر ذوب آهن به ورزشگاه رفته بود به دلیل سکته قلبی جان خود را از دست داد اما خبر این اتفاق تلخ در میان هیاهوی فوتبال گم شد.
به گزارش مهر، در روزهایی که تیم‌ها سر و جان خود را فدای سه امتیاز می کنند و برای رسیدن به این هدف بازی جوانمردانه رنگ می بازد، اینکه یک هوادار در کنار زمین مسابقه می‌میرد و جان می دهد، اتفاقی عجیب نیست. بعدازظهر ۲۲ فروردین ورزشگاه فولادشهر اصفهان پذیرای ذوب آهن و پرسپولیس بود. یک بازی مثل همه دیدارهای لیگ برتر که همه‌اش شبیه یکدیگر است و تنها تفاوت آنها اتفاقات و حواشی است که در زمین مسابقه رقم می خورد.

پرسپولیس با اینکه فصل خوبی را پشت سر نمی گذارد اما بازهم برای تماشای بازی این تیم نیمی از ورزشگاه فولادشهر پر شده بود. تماشاگران و علاقمندان به این کنار هم نشسته بودند و تیم‌شان را تشویق می کردند، یکی از آنها نصیر خالدی بود که بازی ذوب آهن - پرسپولیس آخرین مسابقه فوتبالی بود که او از نزدیک تماشا کرد!

نصیر کارگری ۲۱ ساله اهل لردگان بود. کارگر کارخانه ذوب آهن. علاقمند به فوتبال و پرسپولیس. نصیر هم مانند خیلی از اصفهانی‌‎های علاقمند به پرسپولیس به ورزشگاه آمده بود تا از تیم محبوبش حمایت کنند اما حیف که او فقط ۴۵ دقیقه تماشاگر بود و بعد از آن چشم فرو بست از فوتبال و تمام زشتی هایش.

این جوان لردگانی که در سکوهای منتهی به ضلع شمالی ورزشگاه فولادشهر نشسته بود بعد از گلزنی امیرحسین فشنگچی دچار حمله قلبی می شود. شرایط به گونه‌ای پیش می رود که او کنترل خود را از دست داده و روی سکوهای ورزشگاه می افتد. در این شرایط یکی از هواداران پرسپولیس که کنار نصیر نشسته بود او را به بیرون از ورزشگاه می برد.

وسط زمین غوغاست. ذوب آهن حمله می کند، پرسپولیس دفاع. ابراهیم زاده چرا اخراج شد؟ مظفری زاده پرسپولیسی است و... . راستی از نصیر چه خبر؟!

آمبولانس از ورزشگاه نصیر نیمه جان را به بیمارستان می برد. او بین زمین و آسمان است. به بیمارستان که می رسد، انگار کار از کار گذشته. تلاش دکترها و تقلای زنده ماندن نصیر بی فایده است. او رفته است.

نصیر رفت و قربانی تازه فوتبال ما شد. متاسفانه این بار اینقدر درگیر حواشی فوتبال شدیم که رفتن او را نفهمیدیم. شاید اگر تماس شیرعلی خالدی پدر نصیر با خبرنگاران نبود امروز ما همچنان در خواب می ماندیم و از وداع نصیر بی خبر می ماندیم.

شیرعلی خالدی، پدر نصیر در گفتگو با خبرنگار مهر، با ابراز تاسف از وقوع این حادثه گفت: گزارش پزشکی قانونی و کلانتری فولادشهر موجود است که نشان می دهد، نصیر در ورزشگاه دچار حمله قلبی شده اما چون توسط یکی از هواداران به بیرون از ورزشگاه هدایت شده است، این خبر رسانه ای نشده است.

او که فقط ۶ ماه از ازدواج فرزندش نصیر می گذرد، گفت: در این مدت هیچکس نه با ما تماس گرفته و نه تسلیتی گفته است. نصیر در کنار زمین فوتبال مرد اما هیچکدام از فوتبالی ها سراغی از او نگرفتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *