پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۴

قاضی پور: فانی به سمت استیضاح می رود

شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب: 424086
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت:رح استیضاح فانی توسط ۷۰ نماینده مجلس به امضاء رسیده است که خود بنده هم اتفاقا یک از امضا کننده های این طرح هستم و امیدوارم این بار به نتیجه برسیم.
به گزارش جهان، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با راه دانا در خصوص استیضاح وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: متاسفانه هیئت رئیسه مجلس بر خلاف قانون طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش را اعلام وصول نمی کند.

وی در ادامه افزود: طرح استیضاح فانی توسط ۷۰ نماینده مجلس به امضاء رسیده است که خود بنده هم اتفاقا یک از امضا کننده های این طرح هستم و امیدوارم این بار به نتیجه برسیم.

نماینده مردم ارومیه در پایان خاطر نشان کرد: ما تا به حال دوبار وزیر آموزش و پرورش را برای طرح سوال به مجلس آورده ایم که هر دوبار از مجلس کارت زرد گرفته است و این بار هم وی برای طرح سوال به مجلس دعوت خواهد شد؛ قطعا با این روند استیضاح می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
مگه تو مجلس کسی نیست که ایشون همش نطق میفرمایند!!!!
معلم منطقه دو تهران
دولت خودش دلش می خواد این وزیر بره چون نزدیک به نود و نه درصد معلمان ناراضی هستند. ولی می خواد توپ رو بندازه در زمین مجلس لذا کمی تحمل کنید لطفا
مجلس از ابتدا نباید رأی اعتماد میداد .با استیضاح چیزی عوض نمی شه . وتا آمدن وزیر جدید که ادامه دهنده راه قبلی است ، اختلال در کار ایجاد میشه . ودولت هم همینو میخواد.
بوسجین
وزارت اموزش و پرورش نه ....