پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

اگر از اسب افتاده‌ایم، از اصل نیفتاده‌ایم

پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب: 409687
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: اگر از اسب افتاده‌ایم، از اصل نیفتاده‌ایم.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، صادق خرازی در نخستین کنگره حزب ندای ایرانیان، اظهار داشت: اقتدار ایران در دوره اصلاحات قابل مقایسه با هیچ دوره تاریخی نبوده است و در جهان پیرامونی هر جایی بحران بوده سیاست خارجی ایران برای حل آن حضور داشته است. وی ادامه داد: هنر این بود که بتوانند مذاکرات هسته‌ای را به جایی برسانند و یک قطعنامه هم دریافت نکنند.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان افزود: درد ما این بود که کشور را به راحتی ۸ سال تصاحب کردند و با شعارهای بی محتوا و حرکات پوپولیستی سرنوشت کشور را به دست گرفتند. خرازی خطاب به استادان حاضر در جلسه گفت: اگر می‌خواهیم جامعه جوان ما جامعه‌ای فربه و آگاهی بخش باشد باید در جهت ارتقای بیشتر احزاب و حزب ندای ایرانیان تلاش کنیم؛ حرف ما این است که آزادی و دموکراسی دو بال جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: فکر نکنید اگر از اسب افتادیم، از اصل هم افتاده‌ایم. ما از اصل نیفتاد‌ه‌ایم و نمی‌گذاریم بار دیگر رویکرد ۸ سال گذشته در جامعه حاکم شود. عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان نقش احزاب را به دست گرفتن قدرت در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: برای گرفتن قدرت حتما تلاش می‌کنیم و تعارف نداریم و اگر موفق نشویم به تلاش خود ادامه داده و سرخورده نمی‌شویم.

خرازی در پایان گفت: مهمترین پیام سیاسی جامعه مدنی پویایی جامعه، قدرت و نقش مردم و پاسداری از همه ارزش‌های دینی و ملی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *