سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۳

قهرمانی کونگ فو ایران در مسابقات گرجستان

دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب: 431880
بعد از ظهر امروز کاروان ورزشی بانوان هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی خراسان رضوی که بامداد امروز از مسابقات بین المللی گرجستان به میهن اسلامی بازگشتند به همراه سرپرست و کادر فنی به حضور آقای حیدری رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی رسیدند و مورد استقبال ایشان قرار گرفتند .
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی، رئیس فدراسیون ضمن خوشامد گویی به هیئت ورزشی خراسان رضوی از درخشش ورزشکاران اظهار خوشنودی کرد و از این بابت از آنها تشکر کرد .
وی اظهار داشت: در سالهای گذشته در زمینه اعزام ورزشکاران این رشته به کشورهای خارجی فعالیتی وجود نداشت ، به همین جهت خوشحالم سومین اعزام رسمی ورزشکاران این رشته طی یک سال را انجام دادیم .

آقای حیدری در ادامه گفت : در ضمن این اعزام کاملا رسمی بود و به تایید شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان رسیده است .

تیم منتخب آنزان رزم در بخش آقایان و هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی خراسان رضوی در بخش بانوان در مسابقات بین المللی گرجستان به قهرمانی رسیدند .

بر اساس این گزارش در بخش بانوان در رشته روش مبارزه نیمه آزاد چهار شرکت کننده از تیم بانوان هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی خراسان رضوی نماینده ایران در این رقابتها بودند که هر چهار نماینده کشورمان درخشش خوبی داشتند و صاحب چهار مدال خوشرنگ طلا شدند و به همین مناسبت ضیافت شام به میزبانی کنسولگری در شهر باتومی گرجستان برگزار شد .

خانمها : سبا کشاورزیان ، روشا محب علی، زهرا خلیقی و عاطفه بانوی بانوان طلایی کشورمان در این مسابقات بودند .

شایان ذکر است است سرپرستی این هیئت بر عهده آقای محمد علی صابر رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی خراسان رضوی بود که زحمات زیادی کشید . در ضمن خانم فاطمه علیزاده مربیگری تیم بانوان را بر عهده داشت و خانم سروری نماینده وزارت ورزش و جوانان بود .

به هر روی با توجه به فرمایشات رئیس جمهور محترم مبنی بر حمایت بیش از پیش ورزش بانوان امیدواریم مسئولان

که همیشه به ورزش لطف داشتند بیش از این به این رشته ورزشی نگاه مثبتی داشته باشند .

گفتنی است تیم منتخب سبک آنزان رزم آقایان در رشته آزاد و نیمه آزاد این مسابقات حضور داشتند که در هر دو رشته قهرمان شدند
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *