جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲۵

جدايی نادر از سیمین برترین فیلم تاریخ سینمای جهان شد!

پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 161682
طرفداران «مجازي» فتنه سبز افتضاح ديگري در فضاي جهاني اينترنت به بار آوردند. 

به گزارش جهان به نقل از کیهان اين طيف فعال در شبكه عنكبوت پيش از اين در پي پيش افتادن ركورد فروش فيلم «اخراجي هاي ۳» از فيلم ضعيف و مغرضانه «جدايي نادر از سيمين»، مردم را دعوت به تحريم تماشاي اخراجي هاي ۳ كردند كه از قضا مزيد بر علت در استقبال شد. پس از آن همين جريان به همراه يك شبكه مافيايي سعي كردند با كپي و فروش سي دي هاي غيرمجاز اخراجي هاي۳، از حضور مردم در سينما و تماشاي اين فيلم جلوگيري كنند. آنها همچنين با انتشار غيرقانوني فيلم در شبكه اينترنت باز هم كوشيدند ركورد فروش را متوقف كنند كه بي نتيجه ماند.
اما آخرين سياه بازي اين جريان ، افتضاحي است كه شماري از همكاران سايت ضد انقلاب بالاترين در امتياز دادن و «داغ» كردن فيلم رقيب اخراجي ها در يك سايت جهاني فيلم به بار آورده اند به نحوي كه مراجعان غيرايراني سايت IMDB را به اعتراض واداشته است.
يكي از همين به اصطلاح سبزها با انتقاد از ركوردسازي هاي دروغين رفقا مي نويسد: «لطفاً بدون تعصب اين مطلب را بخوانيد. اتفاق دردناكي افتاده است. حتما در جريان رقابت جنجالي دو فيلم «اخراجي هاي۳» و «جدايي نادر از سيمين» هستيد. و حتما مي دانيد كه جنبش سبز شديدا در تكاپو بود تا با تبليغ گسترده ركورد فروش تازه اي براي «جدايي نادر از سيمين» ثبت كند. مشكل از آنجا شروع شد كه دوستان جبهه سبز (شامل اينجانب) با مراجعه و ثبت نام در يكي از معتبرترين سايت هاي مرجع در زمينه فيلم (سايت IMDB) امتياز بالايي رو به اين فيلم دادند و اين هجوم بي سابقه باعث شد در يك چشم بر هم زدن اين فيلم آثار بزرگي چون پدرخوانده را نيز پشت سر بگذارد و برترين فيلم تاريخ سينما شود!!! خلاصه اين حركت كاملا عجيب كه فقط از مبتكراني مثل ما برمياد، باعث شد كه سروصداي مشتاقان فيلم در خارج درآمده و اعتراض كنند.»
وي آنگاه متن يكي از همين اعتراض هاي خارجي را منتشر كرد كه در آن آمده است: شما خيلي رقت انگيز هستيد. اگر مي خواهيد هنرتان را با اين كار ثابت كنيد بفرماييد آقاي تحصيل كرده! اما لحظه اي درنگ كنيد! اين خريت است! شما [...]هاي مضحك واقعا فكر مي كنيد فيلم جدايي نادر از سيمين، فيلمي است كه در ژانر درام بالاتر از فيلم «پدرخوانده» و هزاران فيلم ديگر قرار بگيرد؟ چرا اين وبسايتي را كه تا بحال كم و بيش براساس واقع گرايي افراد از سراسر دنيا پيش رفته است و نه از روي احساس و بي منطقي و بي عقلي، با بي اعتباري خودتان بي اعتبار مي كنيد؟ چرا نمي توانيد شرافتمندانه رفتار كنيد؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خبر دروغ هستش . این هم آدرس 250 فیلم برتر imdb :
http://www.imdb.com/chart/top
جدایی نادر از سیمین رتبه ی 93 رو داره . اگر با فیلمی مخالفیم نباید دربارش خلاف واقع بنویسیم , اینکه کیهان میگه "فیلم ضعیف جدایی نادر از سیمین" , یک نوع بی اخلاقی هست , درسته که این فیلم ضد آرمان و اخلاق ملی هست اما فیلم قوی ای هستش .
Farshid gholami
مهم اینه که چه کسانی یا چه قشری بخوان یه فیلمو ببینم و تاییدش کنن ،،،تو هنر تعداد مهم نیست
مادر بزرگ من عاشق اخراجیهاست میگه آخه نادر و سیمین که خنده دار نیست دقیقا نظر پسر ۹ساله م همینه .....
Iran, Islamic Republic of
واقعا براي سينماي خواب آلود ايران متاسفم كه وقتي ميخواد با اخراجي ها بيدار بشه بحث سياسي ميكنن.
Iran, Islamic Republic of
بالاخره بايد اين سبزي ها يه جايي خودشون رو بروز بدهند ديگه.
دوستمون كه گفتن فيلم رتبه93 رو گرفته اون رتبه بندي براساس تعداد آراي داده شده به فيلمه.
ولي اين فيلم از نظر كاربران امتياز9.5 رو گرفته كه بالاترين امتيازه. اين هم لينكش http://www.imdb.com/title/tt1832382/
خودتون قضاوت كنيد.
Iran, Islamic Republic of
خبر کاملاً درسته . حدود 4000 نفر رای دادن به این فیلم و همشون هم انگار بالای 9 از 10. دوستان این لینک ممتازترین فیلم های درام تاریخ سینما رو نشون میده. همونطور که کیهان گفته جدادیی نادر از سیمین صدرنشینشه !!!!!!!!!!!!!!! بالاتر از پدرخوانده، هفت سامورائی، کازابلانکا و شهروند کین!!!!
http://www.imdb.com/chart/drama
Iran, Islamic Republic of
البته به اعتقاد بسیاری از سینمایی ها، فهرست سایت IMDb جندان هم بیطرفانه و واقعگرایانه نیست، چون بسیاری از فیلمهایی که زمینه و تبیلغ صهیونیستی دارند توسط خود صهیونیستها با همین روش در این لیست ارتقا پیدا کرده اند.
همین فیلم که معتقدم فقط یک ذهن بیمار می تواند آن را بنویسد و بسازد دیروز رتبه 143 را داشت و امروز 93 شده و بالاتر از پدرخوانده 3 قرار گرفته و همچنان رأی دادن با بیشترین نمره به آن ادامه دارد.
United States
فيلم ضيعف جدايي نادر از سيمين!!!
به خدا سنگ پاي قزوين بايد پيش شما لنگ بندازه
اخراجي ها قويه حتما آره؟
Netherlands
یاد رقابت موسوی با لیدی گاگا افتادم.به قول یکی چه می کنند این سبزی ها!
Iran, Islamic Republic of
مشکل ماهم با این جماعت همون شرافت هستش
لطفا تيتر خبر را اصلاح كنيد
جدايي نادر از سيمين برترين فيلم درام جهان شده است
Iran, Islamic Republic of
الان که ساعت 12 شب هست رتبه اش رسیده به 83
United States
من این فیلم رو دیدم واقعا ارزش این همه جنجال و هیاهو رو نداره مخصوصا اگه جنجال از سمت شما آدمهای بی هنر باشه که بد تر ! اساسا می دونید فرق فیلم و تله تئاتر مدرسه ای ( اخراجیها) در چیه؟
و الله خیر الماکرین
Iran, Islamic Republic of
این سبزها آبروی ایرانی ها رو بردند.

رتبه 9.5 !!!!
83 فیلم برتر جهان!!!!

واقعا مسخرست.
Iran, Islamic Republic of
تبریک به آقای فرهادی
Iran, Islamic Republic of
واقعا چه وازه های در خوری برای تعریف این جماعت مفلوک به کار برده این موجودات قابل ترحم با لشگر کشی در دنیای مجازی مرتبا دچار توهمات مضحک برای خودشون میشوند حتی سر کردگان این جنبش بی اعتبار با همین توهمات دنیا و آخرتشان را به حراج گذاشتند.این هم افتضاحی دیگر از این کوچولوها در سطح بین الملل!
Iran, Islamic Republic of
عزیزان رتبه مهم نیست تعداد رای مهمه. من به یکی از سایت ها سینمایی داخلی که تبلیغ میکرد برید رای بدید هم گفتم . هواستون باشه سوتی ندین یکدفعه آمارتون از تعداد بیننده فیلم هم بالاتر بره. مثلا فیلم پدر خوانده 450,433 رای گرفته ولی این فیلم نزدیک به 5 هزار رای که بازم به نظر من با تمام تلاش آقایون بالاترین نشین این آمار خیلی کمه. هر کاربر 3 اکانت هم بسازه و رای بده میشه 1500 نفر که این یعنی آبرو ریزی هم برای فیلم ساز و هم سبزی ها . من بجای اقای فرهادی بودم یه انتقادی به این حرکت های مخرب میکردم تا فیلم آبروش تو عرصه بین الملل با این کار های بچه بازی و مسخره بازی و سیاسی کاری نره.
شما بیخود ترین فیلم رو الان معرفی کنید بنده با 50 نفر دیگه رتبه فیلم رو در 3 روز میاریم 1 جدول. این کاری نداره ولی باید به حال اینها خندید که بیچاره ها برای خراب کردن اخراجی ها کارشون به کجا کشیده
Iran, Islamic Republic of
در جواب دستمون که فرموده بودند « درسته که این فیلم ضد آرمان و اخلاق ملی هست اما فیلم قوی ای هستش»
اصولا" معیار «فیلم قوی» چیست؟
اگر فیلمی بخواهد با آرمانها و فرهنگ این مردم مبارزه کند باز هم قوی است؟
اصلا" دلیل تحمل هزینه ها و سختیهای ساخت یک فیلم چیست؟
مثلا" شعری در پایان همه ابیاتش قافیه های به جا و منظم دارد، اما مقصود و نتیجه اش توهین به ما است، باز هم میگوییم، شعر را ول کن قافیه را بچسب ...!!!
تصویر سازیهای جناب آقای فرهادی از فرهنگ جامعه اسلامی هم اپوزیسیونی و هم غیر اسلامی است،
البته سورئالیستی غلیظ و ملال آور در برخی مواقع انتزاعی از تجارب شخصی ایشان و بغض آلود.
برسمیت شناختن این نگاه، یعنی همه جامعه ایرانی ایچنیند ، که از سوی محافل نه چندان مهم هنری (خرس، پلنگ و..) صورت می گیرد، نیز نوعی پیام و درخواست برای ادامه همین روند تخریب فرهنگ خودی است.
در ابتدا اصلا نمی خواستم چیزی بگم ولی وقتی می بینم افرادی این قدر بیکار هستند که هر چیزی رو به هر چیز دیگه ای ربط میدن و کارهای خاله زنکی انجام میدن فکر می کنم لازم باشه تا از گمراهی نجاتشون بدیم. درسته که آقای مسعود ده نمکی ، آقا رو خیلی دوست دارند ولی آقای اصغر فررهادی که ضد نظام و رهبری نیست که این چنین حرفی در موردش زده میشه در ضمن از این حالت تفننی نظر دادن بیرون بیایید یک مقدار کارشناسانه نظر بدید.اگر هم نمی تونید خوب نظر ندید. این پر واضحه که آقای ده نمکی یک مستندسازی بوده که فیلم ساز شده و فیلمهاش هم به غیر از اخراجی های 1 حتی قالب یک فیلم سینمایی که باید یکسری قواعد فیلمسازی سینما در اون باشه هم نداره این آدم اگرچه فیلم های با فروش بسیار بالا داره ولی دلیل بر خبره بودنش در بحث سینما، قواعد و... نیست.حقیقت امر اینه که یک مستند سازی است که جامعه شناسی بسیار بالایی داره.باز هم اشتباه نشه. جامعه شناسی مردم عامه.خواه این مردم در نظر بعضی ها با اهمیت باشند یا نباشند.اما اصغر فرهادی شیوه ی ابتکاری در سینما داره و نگاهش یک نگاه جهانی است. بعدش هم هر چیزی رو با چیز دیگه اشتباه نگیرید.این فیلم ممکنه اشتباهاتی هم داشته باشه.بهتره عادلانه قضاوت بشه و هر مورد بی ربطی به مورد بی ربط دیگه ای چسبونده نشه.موفق باشید
حداقل جایزه گلدن گروپ رو گرفت باعث سربلندی ما شد هر چند که بعضیها ابرویمان را بردند و برای صندلیهای خالی حرف میزنند.یا از روی نوشته باز انگلیسی بد حرف میزنند
تبریک به آقای اصغر فرهادی برای جایزه اسکار. حتما باید خدا تایید کنه که بفهمید یه فیلم قویه
United States
واقعا برای نویسنده این متن متاسفم.آفرین بر آقای اصغر فرهادی
رضا
عجب! یه فیلم ایرانی باعث زنده کردن نام و نشان وطنمون تو دنیا میشه انگار به خیلی ها بر می خوره!!!
امیر
هر چی دلتون میخواد بگین ولی فیلم شناسا و مردم سالم دیدگاه سایت و کارشناسان فیلمو قبول میکنن نه کیهان عقده ایی رو...