سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

اعلام زمان راه‌اندازی پرواز مشهد ـ دبی

سه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب: 432087
هواپیمایی امارات متحده عربی اعلام کرد، پروازی به مقصد مشهد از ابتدای سپتامبر ۲۰۱۵ (۱۰ شهریور ماه) با ۵ پرواز در هفته راه‌اندازی خواهد کرد که دومین مسیر پروازی این کشور به ایران است.
به گزارش جهان، فارس به نقل از رویترز خبر داد، امارات ایرلاین، هواپیمایی امارات متحده عربی اعلام کرد، پروازی به مقصد مشهد راه‌اندازی خواهد کرد که دومین مسیر پروازی این کشور به ایران است.

این پرواز از ابتدای سپتامبر ۲۰۱۵ (۱۰ شهریور ماه) با ۵ پرواز در هفته به مقصد مشهد با ایرباس‌های۳۳۰-۲۰۰ فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

این پرواز در روزهای یک شنبه دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه و جمعه از دبی در ساعت ۴:۱۰ صبح به وقت محلی به مقصد فرودگاه بین‌المللی مشهد صورت خواهد گرفت و هواپیماهای این شرکت هواپیمایی در ساعت ۷ صبح به وقت محلی در فرودگاه مشهد به زمین خواهد نشست.

پرواز بازگشت نیز ساعت ۸:۴۵ صبح به وقت مشهد به مقصد دبی انجام خواهد شد و مسافران در ساعت ۱۰:۴۵ صبح به وقت دبی در فرودگاه این شهر به زمین خواهند نشست.

زمان‌بندی پروازها به گونه‌ای صورت گرفته است که ایرانی‌هایی که خواهان مسافرت به مقصدهایی در شرق دور یا شهرهای اروپایی نظیر استکهلم هستند، به راحتی بتوانند پرواز بعدی خود را انجام دهند.

شیخ مجید المعلا معاون ارشد مرکز فعالیت‌های تجاری شرکت هواپیمایی امارات در این‌باره گفت، «افزودن مشهد به شبکه جهانی خود، ما را قادر می‌سازد تا انعطاف پذیری و قابلیت انتخاب را برای مشتریان خود فراهم کنیم... ما در تلاشیم تا ترافیک ورود و خروج از مشهد را افزایش دهیم.»

به جز ارائه خدمات پروازی برای مسافران، شرکت اماراتی اسکای کارگو نیز برای هر پرواز امکان انتقال محموله‌هایی به ظرفیت ۱۷ تن میان این دو شهر فراهم خواهد کرد.

مشهد پس از تهران، دومین شهر بزرگ ایران است که سالانه بیش از ۲ میلیون مسافر خارجی را پذیراست.

شرکت هواپیمایی امارات در سال گذشته بیش از ۵۰۰ هزار مسافر را به مقصد ایران و بالعکس جابجا کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *