جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱۳

تغییر بافت و ساختار مکه‌مکرمه توسط آل‌سعود+تصاویر

دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۰۲
کد مطلب: 242583
تغیر بافت و ساختار تاریخی و اسلامی شهر «مکه مکرمه» توسط آل‌سعود در حالی ادامه دارد که این امر به شدت اعتراض اهالی این شهر مقدس را برانگیخته است.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی الجزیره العربیه، اهالی «مکه مکرمه» با ارسال نامه‌ها و پیام‌هایی برای مسئولان سعودی خواستار توقف عملیات‌هایی شدند که در این شهر تحت عنوان عملیات‌های عمرانی و توسعه شهری در جریان است.

اهالی مکه مکرمه در نامه‌های خود به سران سعودی نوشتند که آنها خواهان توقف عملیات تخریب و نابودی آثار اسلامی و تاریخی این شهر مقدس هستند و می‌خواهند، آنها همچنان در جوار خانه خدا باشند، همانگونه پدران و آبا و اجدادشان در کنار این خانه به دنیا آمده و زندگی کرده و از دنیا رفته‌اند.

این پیام‌ها و نامه‌ها تحت عنوان «تخریب مکه را متوقف کنید» به مقامات مسئول سعودی ارسال شده و نکته مورد توجه در آنها این است که تمام کاربران از آل سعود خواسته‌اند، روح معنویت و عبادت را از این شهر با ساخت برج‌ها و هتل‌ها و رستوران‌های به اصطلاح مدرن از بین نبرند.

بسیاری از این کاربران اعتقاد دارند که رژیم سعودی تلاش می‌کند که شهر مکه مکرمه به شهر مانهاتان دوم تبدیل کند و به شدت به این امر معترض هستند.

در زیر تصاویری از طرح به اصطلاح توسعه شهر مکه مکرمه و در واقع از بین بردن آثار تاریخی و اسلامی در آن را مشاهده می‌کنید:


 


 


 


 


 


 


 


  


 


 


 


 


  

ا

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واقعا دارند زحمت می کشند خسته هم نباشند برای این سیل از جمعیت همچین طراحی های هم لازم هست شما هم به جای این ......بازی ها برید به طرح های نیمه تمام کشور خودمون گیر بدید که عدم اتمامشون هر روز باعث مرگ هم وطن ها میشه
انشا الله بزودی آل سعود تغییر خواهد کرد و نقشه عملی نخواهد شد
هیچ چیز نمی تونه زیبایی و ابهت خونه خدارو داشته باشه اگه تمام دنیا جمع بشن نمی تونن قشنگی خونه خدا رو یه نوک سوزن کم کنن چون این عشق تو خون همه مسلمانان است و ربطی به تجملات دنیوی نداره
Iran, Islamic Republic of
ال کبود!
لعنت خدا بر آل سعود ( خائن الحرمین)
Iran, Islamic Republic of
روایتی شنیده بودم که امام مهدی علیه السلام بعد از ظهور اطراف خانه خدا را از این ساخته ها پاک می کند . امروز بیت ابلیس را در کنار بیت الله الحرام می بینیم که انشالله باید محو شود .
United States
آل سعود هر کار بدی که کرده باشه، که کرده، این یه کارش خیلی هم خوبه به خاطر اینکه به سرویس دهی بهتر و بیشتر حجاج ختم میشه.
خدا لعنتشون کنه
پیامبر اسلام (صلوات الله علیه و اله المعصومین) 14 قرن پیش بتها از از کعبه بیرون ریخت و حالا اینها یک مشت بت غول پیکر دور تا دور کعبه دارند علم می کنند ! ملت ما هم که مشتاقانه پول نفت را می برند می ریزند به حلقوم اینها . شما هم که هی سانسور کنید !
United States
تو ایران یه ساختمون که برج! میگفتند بهش چون افق دید میدون نقش جهان و بد منظر میکرد کوتاهش کردیم، حالا ببینید این جیگرها!! به چی فکر میکنند.
Iran, Islamic Republic of
میتونم بپرسم این طرحها رو از کجا میارید و برای خبراتون رفرنس معتبر ارائه کنید ونه عکسهای خودساخته دیگران؟
Iran, Islamic Republic of
این ساختمان ها نماد فراماسونری استفاده شده و برج اصلی شبیه برج لندن هست این ساختمان نشان دهنده روح شیطان پرستی آل سعود هست که میخان بگن ساختمان شیطان را بزرگتر و بلندتر از ساختمان خدا طراحی کنن.
لعنت خدا بر آل سعود و وهابیها