پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
ادامه اقدامات تحریک آمیز در قدس؛

برافراشتن پرچم اسرائیل در مسجدالاقصی

سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب: 436984
شماری از صهیونیست ها در راستای اقدامات تحریک آمیز خود در بیت المقدس سعی در برافراشتن پرچم رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی داشتند که با مقاومت فلسطینی ها مواجه شدند.
به گزارش جهان، مهر به نقل از المیادین خبرداد: نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «العیسویه» در بیت المقدس یورش بردند. این رژیم در پی سوزاندن کودک ۱۸ ماهه در نابلس و خشمگین شدن ساکنان کرانه باختری حملات خود را در این منطقه شدت بخشیده اند و هر گونه اعتراض و تظاهرات شهروندان فلسطینی را به شدت سرکوب می کنند.

ساکنان فلسطینی کرانه باختری نیز در پاسخ انتقام جویانه به جنایات صهیونیست ها علیه ملت فلسطین با کوکتل مولوتف به شهرک «بیت حنینا» در شمال قدس یورش بردند. در این عملیات دو صهیونیست زخمی شدند.

از سوی دیگر شهروندان فلسطینی در مقابل تجاوز نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در نزدیکی دیوارهای مسجدالاقصی ایستادگی کردند. صهیونیست ها سعی داشتند پرچم رژیم صهیونیستی را بر دیوارهای مسجدالاقصی به اهتزاز دربیاورند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *