سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱

واکنش سوریه به تحریم‌های اتحادیه عرب

دوشنبه ۷ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب: 196882
دولت سوریه به تحریمهای تجاری و اقتصادی اعمال شده از سوی اتحادیه عرب به شدت واکنش نشان داد.

به گزارش فارس به نقل از آسوشیتد پرس دور جدید تحریمهای اتحادیه عرب بر ضد سوریه در حالی است که دمشق از پذیرش طرح صلح اتحادیه عرب مخالفت کرده است .

از جمله تحریم های جدید علیه سوریه، ممنوعیت سفر مقامات ارشد سوریه به کشورهای عربی و مسدود شدن دارایی های سوریه در کشورهای عربی است.

عراق همسایه شرقی سوریه اعلام کرد به دلیل مرز طولانی مشترک با این کشور اجرا کردن این تحریم ها برایش غیر ممکن است. لبنان همسایه غربی هم مخالف تحریم های اعمال شده است و بعید به نظر می رسد که این کشور این تحریم ها را به طور کامل اجرا کند.

ولید معلم وزیر خارجه سوریه در نامه ای شدید اللحن اتحادیه عرب را متهم کرد در تلاش است با ارجاع پرونده سوریه به سازمان ملل متحد پای کشورهای خارجی را به مسائل داخلی سوریه باز کند . نیمی از صادرات سوریه و حدود یک چهارم از واردات این کشور از طریق همسایگان این کشور انجام می شود
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درطول تاريخ همواره اعراب راباخيانت هايي كه به يكديگر مي كنند مشاهده مي كنيم اميد كه هيچكس با طناب ايشان به چاه نرود زيرا وقتي به خودشان رحم نمي كنند واي به حال ما، نمونه ليبي را ببينيد هنوز بسته هاي كمك هاي ارسالي ما تمام وكمال باز واستفاده نشده كه...