جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

قول قاضی‌زاده برای بهبود امیدبه‌زندگی

يکشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۴۵
کد مطلب: 377755
وزیر بهداشت با اشاره به برنامه تحول نظام سلامت اظهار داشت: با قدم‌های استوار و همتی وافر در راه ارتقاء سلامت جامعه و رسیدن به نظام سلامت کارآمد، تلاش خواهیم کرد، از افزایش ۱۰ سال به امید به زندگی ایرانیان خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سید حسن هاشمی با اشاره به اینکه امروز همه با هم از جمله نظام پزشکی، بخش دولتی و خصوصی برای ارتقاء سلامت جامعه همکاری دارند، اظهار داشت: کار سختی را آغاز کرده ایم اما نتیجه آن درخشان خواهد بود.

هاشمی تصریح کرد: تا استقرار نظام سلامت کارآمد در کشور فاصله زیادی داریم و باید تلاش کنیم تا به موقعیتی برسیم که بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب، بیمار به جز دغدغه بیماری مشکل دیگری نداشته باشد.

وزیر بهداشت در مراسم گرامیداشت روز پزشک و داروساز در مشهد افزود: ‌دستیابی به اهداف متعالی در نظام سلامت، تلاش و همت همگانی و پشتیبانی سیاستگذاران را می‌طلبد.

وی ارتقاء بهداشت همگانی، تغییر در سبک زندگی و تغذیه جامعه را از اهداف مهم وزارت بهداشت برشمرد و اظهار داشت:‌ باید تلاش کنیم عوامل مرگ و میر در کشور را به حداقل برسانیم و امید به زندگی نیز ۱۰ سال افزایش یابد.

هاشمی بیان کرد:‌ بخش عمده ای از این اهداف بر عهده مردم است که با خود مراقبتی نسبت به سلامت خود توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش وزارت بهداشت، مراسم گرامیداشت روز پزشک و داروساز به همت سازمان نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی و همچنین، اعضاء هیات علمی، پزشکان، داروسازان و پیراپزشکان در تالار ابن سینای مشهد برگزار شد. در این مراسم از ۳۳ نفر از پزشکان برگزیده استانی و کشوری نیز قدردانی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *