شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

انتقادخلیلیان از عدم پخش فیلم لیگ

شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 387754
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: بعد از اینکه در جام حذفی به گل‌گهر باختیم و حذف شدیم، تیم ما دچار افت شد.
به گزارش جهان؛ مهرزاد خلیلیان در گفت‌وگو با فارس، در خصوص دوم آبان که از طرف باشگاه اصفهانی نام آن را روز سپاهان گذاشته‌اند و اینکه این باشگاه در این مدت ۶۰ ساله چه روندی را طی کرده تا به اینجا برسد، گفت: حتما می‌دانید که باشگاه‌داری با تیم‌داری فرق می‌کند و ما یک باشگاه هستیم که در رده‌های مختلف فعالیت می‌کنیم و البته باشگاه سپاهان از لحاظ مدیریتی ایزوهای مختلفی مثل ایزو ۹۰۰۱ و ... را گرفته‌ است. سپاهان یک باشگاه حرفه‌ای است که معاونت‌های گوناگونی در چارت خودش دارد و تلاش ما این است که در راه حرفه‌ای شدن قدم برداریم و همه کارمندان این باشگاه هم بیمه هستند. چرا که ما باید به صورت قانونی کار کنیم و همین طور اینکه باید لیستی به AFC بدهیم که همه معاونت‌های ما در آن گنجانده باشد.

وی ادامه داد: آکادمی فوتبال سپاهان رتبه اول را در کشور به نام خودش اختصاص داده چون معمولا کمتر باشگاهی حاضر می‌شود در رده‌های پایه کار کند چرا که کار کردن در پایه دردسرهای خاص خودش را دارد. البته ما در فوتبال،‌هندبال، دوچرخه‌سواری و واترپولو فعالیت می‌کنیم اما در رسانه‌ها بیشتر فوتبال ما مطرح می‌شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص فعالیت‌های اقتصادی این باشگاه برای درآمدزایی در راه حرفه‌ای شدن تصریح کرد: روز گذشته در میدان جلفای اصفهان اولین شعبه فست‌فود باشگاه سپاهان افتتاح شد و به دنبال این هستیم که بانک و بیمه سپاهان را راه‌اندازی کنیم البته قصد داریم آب معدنی، ادوکلن، اسپری خوش‌بوکننده و ... را هم با نام سپاهان تولید کرده و به فروش برسانیم. چرا که باید از نظر مالی رشد کنیم. شما ببینید که نزدیک به ربع قرن است هیچ باشگاه ایرانی نتوانسته در آسیا قهرمان شود.آیا ما از تیم‌های عربی کمتریم؟! مشکل اینجاست که ما نتوانسته‌ایم اولویت‌مان را به باشگاه بدهیم و اولویت را به تیم ملی دادیم و هر دو را خراب کردیم!

خلیلیان درباره دو شکست متوالی سپاهان در جام حذفی و لیگ برتر اظهار داشت:‌ ما بعد از باخت به گل‌گهر سیرجان دچار افت روحی شدیم اما اگر بخواهم درباره آن بازی صحبت کنم باید بگویم که گل‌گهر تیم درجه اولی نبود که ما را ببرد اما ۱۶ ساعت کار در فرودگاه کار ما را سخت کرد و در واقع ما به آن شرکت هواپیمایی باختیم! کجای دنیا بازی جام حذفی تک بازی است؟! البته تاج گفت که برای اینکه بتواند برنامه‌های کی‌روش را اجرایی کند چاره‌ای نداشته البته ما چند طرفه ضرر می‌کنیم چرا که هیچ گاه قابلیت یک تیم را با یک بازی تشخیص نمی‌دهند. ما در سیرجان در هتل، غذا و رختکن مشکل داشتیم البته شاید اینها بهانه باشد و ما باید این تیم را می‌بردیم.

وی ادامه داد: در بازی با راه‌آهن که خودم شاهد بازی بودم دقیقه ۱۵ شیمبا توپ را به تیر دروازه زد و یا مهدی شریفی و عبدالله کرمی تک به تک‌ها را تبدیل به گل نکردند البته داوری هم کمی دچار مشکل بود. البته موضوعی باید بگویم و آن این است که اگر قرار است دوربین صدا و سیما را به باشگاه راه ندهند حداقل اجازه دهند که دوربین‌های باشگاه‌ها به استادیوم بروند چرا که ما فیلم بازی‌ها را می‌خواهیم.

خلیلیان درباره اینکه چون بازی‌ها پخش تلویزیونی ندارد، نگران نیستید که داوری‌ها آنطور که باید و شاید اصولی رعایت نشود،‌گفت: فکر نمی‌کنم این طور باشد و اگر داوری برای برنامه ۹۰ یا سایر برنامه‌ها بخواهد خوب سوت بزند تاسف‌آور است اما داوران باید وجدان داوری داشته باشند چرا که بازی‌ها ناظر داوری دارد اما به نظرم در بازی ما با راه‌آهن بازیکنان همه تلاش‌شان را کردند اما داوری کمی،‌ کم‌لطفی کرد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان درباره وضعیت سپاهان در لیگ برتر هم خاطرنشان کرد: دیگر نباید فرصت از دست داد چرا که زمانی ندارید که بخواهیم آن را از دست بدهیم و جبران کنیم اما خوشبختانه تیم‌های بالای جدولی برای ما بازی کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *