جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

یک‌ایرانی،نایب‌قهرمان فوتبال‌نمایشی آسیا

دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب: 397456
'محمد اکبری' ستاره جوان فوتبال نمایشی ایران نایب قهرمان رقابت های فوتبال سبک آزاد آسیا در کوالالامپور پایتخت اقتصادی مالزی شد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، اکبری که از ۱۵ سالگی در این رشته فعالیت می کند، شب گذشته در پایان این رقابت های آسیایی خوب درخشید و توانست نخستین مقام آسیایی فوتبال نمایشی ایران را بدست آورد.

در دومین دوره این رقابت های آسیایی 'فلیپ وارن گرتسون' ستاره فیلیپینی – سوئدی تیم فیلیپین در جایگاه نخست قرار گرفت و اکبری ستاره ایرانی این رشته در جایگاه دوم ایستاد.

یک ستاره ویتنامی فوتبال نمایشی نیز در این رقابت های آسیایی در مالزی سوم شد.

اکبری پس از این رقابت ها در گفت وگو با خبرنگار ایرنا سطح دومین دوره رقابت های فوتبال سبک آزاد آسیا در مالزی را بالا دانست و گفت که داوران بین المللی این رقابت ها را به نظاره نشستند و داوری کردند.

وی در مقایسه رقابت های آسیایی مالزی با رقابت های جهانی که سال گذشته مقام چهارمی آن را کسب کرد، گفت مدیریت رقابت های جهانی از سطح بالاتری برخوردار بود اما سطح فنی بازی های آسیایی با حضور ستارگان این قاره بالا بود.

اکبری برای کسب مقام دومی رقابت های آسیایی در مرحله نخست در یک گروه سه نفره مقام نخست را کسب کرد و از گروه های ۳۲ نفره که تک به تک رقابت کردند نیز صعود کرد.

وی سپس در گروه های ۱۶ ، هشت و چهار نفره نیز مقابل حریفان حرکات نمایشی و فنی درستی به نمایش گذاشت و به دیدار پایانی راه یافت.

اکبری سال ۲۰۱۲ نیز مقام نخست رقابت های ویدئویی جهان را بدست آورد.

رقابت های فوتبال نمایشی آسیا در مالزی با حضور ۴۹ ستاره از ۱۸ کشور جهان در کوالالامپور برگزار شد.

سنگاپور، ایران، ویتنام، تایلند، برونئی، چین، ژاپن، قزاقستان و فیلیپین از جمله کشورهای شرکت کننده در این رقابت ها بودند.

داورانی از کشورهای ویتنام، فیلیپین، هند، الجزایر، سنگاپور و مالزی قضاوت این دوره از مسابقات را بر عهده داشتند.

کنترل توپ، سبک، خلاقیت و تنوع در حرکات نمایشی با یک توپ که با پخش موسیقی همراه است مورد قضاوت داوران قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *