سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۳
۳

وام خرید خودرو هیچ گرهی از مشکلات مردم را باز نکرد

پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۱
کد مطلب: 457459
مگر دولت محترم نمی داند که ازدواج مهمتر از خودرو است ، دوستی به من گفت یکی نیست به این طراح طرح وام خرید خودرو بگه که اگه من ماشین نداشته باشم می تونم از خودرو های عمومی استفاده کنم ولی …؟
به گزارش جهان، حجت السالام مجتبی مظلومی مراغه ای در سایت خود نوشت:
در ماهها و هفته های اخیر شاهد طرح جدید دولت درباره رشد چشمگیر اقتصادی کشور بودیم ، اما این طرح به صورت رسمی از ۱۸ آبانماه سال جاری اجرا و در فاصله کوتاهی تعداد زیادی خودرو به گفته شرکت های خودرو ساز کشور به فروش رفت و کمپین به اصطلاح نخریدن خودرو را در هم کوبید.
 
این وام که با سود ۱۶ درصد به مبلغ ۲۵ میلیون تومان به میان مردم آمد به نظر حقیر هیچ مشکل اقتصادی موجود در کشور را اصلاح نکرده ، اهمیت و نفع آن به خودرو سازان بوده تا انبار های پر از خودرو های بی کیفیت را خالی کنند.
 
اکنون و در این زمان مهم با مشکلات فراوانی در کشور مواجه هستیم ، با چه منطقی دولت باید وام بسیار مهم گره گشای مشکلات جوانان که همانا ازدواج است را به مبلغ ۳ میلیون تومان تعیین کند و هر فردی در این وام ثبت نام کند باید ماهها در نوبت دریافت آن بوده و پس از مراجعه به بانک با موانع مهم دیگری همچون ضامن کارمند و … دست و پنجه نرم کند.
 
مگر دولت محترم نمی داند که ازدواج مهمتر از خودرو است ، دوستی به من گفت یکی نیست به این طراح طرح وام خرید خودرو بگه که اگه من ماشین نداشته باشم می تونم از خودرو های عمومی استفاده کنم ولی …؟
 
امروز مشکل جوانان ما ازدواج است ، اگر اینگونه باشد فسادهای به وجود آمده اصلاح نخواهد شد ، عفت عمومی خدشه دار شده و ما توان خنثی کردن نقشه های دشمنان را نخواهیم داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
دوستی به من گفت یکی نیست به این طراح طرح وام خرید خودرو بگه که اگه من ماشین نداشته باشم می تونم از خودرو های عمومی استفاده کنم ولی …؟
ولي ..... ؟
يعني چي ؟؟
لطفا"‌ يكي توضيح بده !!!
علی
یعنی همون؟؟؟؟؟؟؟
محمدی
قرار نبود گرهی از مردم بازشود!وقتی رانت خودرو سازان هر قیمتی خواستن رو ماشین های بی کیفیت گذاشتن مردم تحریم کردن 6 ماه نخریدن و دولت هم بجای حمایت از مردم حیله گری کرد و همان ماشین های بی کیفیت را با وام 20 و چندرصدی به مردم فروخت تا خدای نکرده رانت خودرو که بیشترشان دولتی هستن از سود ضرر نکنن.