جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱
بشار اسد مطرح کرد؛

ورود تروریست‌ها به اروپا همراه با آوارگان

سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۳۰
کد مطلب: 458755
رئیس جمهور سوریه تاکید کرد که در بین آوارگان سوری که وارد اروپا شده‌اند تعدادی از تروریست‌ها نیز بوده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، بشار اسد در مصاحبه با تلویزیون چک که متن کامل آن هنوز منتشر نشده است تاکید کرد که در بین آوارگان سوری که وارد اروپا شده‌اند تعدادی از تروریست‌ها نیز بوده‌اند.
 
پیشتر بشار اسد در مصاحبه با شبکه فونیکس چین گفت: تمامی انواع حمایت هایی که از گروه تروریستی داعش بعمل می آید از طریق ترکیه و با همکاری سعودی ها و قطری ها صورت می گیرد که حیاط خلوت داعش هستند و تمامی نیرو و قدرت داعش از ترکیه و با حمایت شخص رجب طیب اردوغان و داود اوغلو نشأت می گیرد.
 
وی تصریح کرد که هیچ جدول زمانی برای نابودی تروریسم وجود ندارد زیرا این مسئله تنها به پیشروی زمینی بستگی ندارد بلکه به حمایت هایی که تروریست ها از دیگر کشورها دریافت می کنند، مربوط می‌شود در حالیکه مصلحت بسیاری از کشورهای غربی و منطقه‌ای نیز در دستیابی به راه حل سیاسی نیست و آنها تنها به حمایت از تروریست‌ها برای براندازی دولت سوریه ایمان دارند و لذا خواهان طولانی شدن عمر این بحران هستند و فاقد اراده مبارزه با تروریسم هستند.
 
رئیس جمهور سوریه همچنین تاکید کرد تا پیش از نابودی تروریسم نمی‌توان گام‌های ملموسی در سطح مسائل سیاسی برداشت، چرا که این تروریسم اکنون منبع اصلی نگرانی برای مردم سوریه است.
 
بشار اسد گفت که هدف اصلی سوریه به عنوان یک دولت و حکومت عمل کردن در راستای تامین منافع ملت است و در همین راستا به هر پیشنهاد خوب پاسخ خواهد داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگه غرب وتركيه ازروز اول اهل بحث وگفتگو ودموكراسي بودند امروز معضل سوريه وبه تبع آن مشكلات جهاني كنوني پيش نميامد. باز هم راه براي حل ديپلماتيك مشكل سوريه وجود دارد قبل از اينكه اتفاق پيش بيني نشده اي نظير تنش جديد روسيه وتركيه جهان را ورطه جنگي بزرگ قرار دهد.عقلاي جهان كجايند؟؟؟