پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

متقاضیان بن کتاب دست بجنبانند

يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۲
کد مطلب: 418056
پس از چند ساعت اختلال در سایت ثبت نام بن کارت دانشجویی نمایشگاه کتاب، مشکل عدم دسترسی برطرف شد و دانشجویان می توانند ثبت نام را آغاز کنند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، بنا بر اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار بود از عصر امروز و ساعت ۱۴ پایگاه ثبت نام بن کارت‌های دانشجویان و طلاب برای نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آغاز به کار کرده و فعال شود، اما ابتدا اعلام شد با یک ساعت تاخیر و از ساعت ۱۵ سایت راه اندازی می شود ولی با گذشت چند ساعت هم، این سایت فعال نشد و دانشجویان با تماس های مکرر خواهان پیگیری این موضوع بودند.

بر اساس این گزارش، مسئولان نمایشگاه کتاب هم در پاسخ از ساماندهی و بارگذاری سرور سایت http://bon.tibf.ir خبرداده و عنوان کردند که دانشجویان کمی تامل کنند و بعد با آرامش ثبت نام کنند.

پس از سه ساعت از زمان اعلامی در حال حاضر این سایت آماده ثبت نام از دانشجویان است.

اختلال در سایت ثبت نام بن کارت دانشجویی مسبوق به سابقه است و در سال‌های گذشته نیز در روزهای اول این اختلال مشاهده می‌شد.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران برای هر دانشجو و طلبه ۴۰ هزار تومان در نظر گرفته است که این مبلغ نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است. همچنین به مانند دوره‌ها گذشته، دانشجویان و طلاب متقاضی نیز ۴۰ هزار تومان به حساب واریز می‌کنند و بن کارت الکترونیک ۸۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *