پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲۲
در واكنش به نامه موسوي و كروبي صورت پذيرفت؛

انتقاد تند نوه حضرت امام از نامه موسوی و کروبی به مراجع

جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب: 128058
حجت الاسلام سیدعلی خمینی نوه حضرت امام (ره) از نگارش و محتوای نامه اخیر موسوی و کروبی به مراجع عظام تقلید انتقاد کرد.

به گزارش جهان به نقل از مشرق، سیدعلی خمینی نوه امام راحل(ره) روز پنج شنبه در جلسه ای که با جمعی از دوستان خود داشت، ضمن تاکید بر لزوم انتقاد سازنده و مشفقانه، از نامه اخیر موسوی و کروبی خطاب به مراجع تقلید که در آن از الفاظ توهین آمیز به طور مکرر استفاده شده بود به شدت انتقاد کرد.
 
وی در این جلسه توهین به افراد و شخصیت ها را به بهانه انتقاد، کاری نامعقول و نادرست دانست و خواستار توقف این روند انحرافی شد.

                     
 
همچنین برخی از بزرگان جریان اصلاحات نیز از ادبیات بکار برده شده در بیانیه موسوی و کروبی خطاب به مراجع عظام تقلید انتقاد کرده اند.
 
سیدعلی خمینی چندی پیش دیداری با آیت الله سیستانی در عراق داشت که این مرجع تقلید نیز ضمن تاکید بر لزوم وحدت در ایران، از وی و بیت امام خواسته بود فقط پشت سر ولایت فقیه باشند و از فرامین رهبر معظم انقلاب تبعیت کنند.
 
مهدی کروبی و میرحسین موسوی هفته گذشته در نامه ای به مراجع تقلید، با لحنی غیر منتظره و هتاکانه به اظهارت اخیر آیت‌الله جنتی درباره کمک مالی غرب و عربستان به فتنه گران اعتراض کرده بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قسم میخورم بیشتر از این حرف ها پول گرفتن
آقای جنتی باید مدارکی رو که داره رو کنه
مرگ بر موسوی وطن فروش
Iran, Islamic Republic of
باریک الله سید علی حالا شد.
امام خميني يه چيزي مي دونست كه فرمود: تمام اميد من به سيد علي(وقت تولدش) است.

1450
Iran, Islamic Republic of
آدم دلش براتون کباب میشه ها! کجاها میگردین دنبال یه ذره مقبولیت و تأیید، وقتی هم ندارین (که اغلب اینطوره!) می سازینش، الله مدد!
Iran, Islamic Republic of
این برادر یا خواهری که کامنت گذاشته مثل اینکه خیلی نارحت شده سید علی موضع اصولگرایانه گذاشته.دوسن عزیز ناراحت نشو.این مملکت خمینی کبیر است.جای فتنه گران نیست.تک تکتون را به دار می کشیم.جهان نترس و منتشر کن.
Iran, Islamic Republic of
سید علی بزرگوار تو رو به خدا لااقل شما بیا و واقعا راه امام عزیز که روح مردم ایران است را ادامه بده و پرچم حمایت از بزرگترین میراث امام عزیز و ولایت فقیه را بر دوش بنه و همچون سید احمد عزیز خالصانه پشت ولایت بایست هر چند برخی را خوش نیاید چرا که این پرچم دل مهدی فاطمه {عج} را شاد می کند.
Iran, Islamic Republic of
برادر خوب، اگه وارد سیاست میشی راه امام و رهبری راه درست است که راه آنها هم راه امام امت است. امیدواریم معنای سید واقعی بودن و سید ماندن رو به سر فتنه گران یاد بدی که دیگه مردم را با نام سید گول نزنن ، خواهشا...............
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله که خون خمینی عزیز در رگهات جریان پیدا کنه حامی سید علی عزیز باش سیدعلی
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر منافق
Iran, Islamic Republic of
درود بر نوه ي عزيز امام(همون علي كوچولوي خودمون كه با عكسش كلي حال ميكرديم و به در ديوار خونمون ميزديم) حتما خود امام ميدونست كه اين سيدعلي وقتي بزرگ بشه راه حق و از باطل تشخيص ميده كه اون وقت هم انقدر دوستش داشت
خداوند همه ما رو بصير بنمايد
ياعلي
Iran, Islamic Republic of
من به بیت حضرت امام احترام میزارم/ولی من خودم درزمان حیات طیبه حضرت امام ازبیت شریف معظم اله فقط آشیخ سید علی رو می شناختم واز سید حسن وسید یاسر(حفظ الله)چیزی نشنیده بودم.
Iran, Islamic Republic of
هذا صراط مستقیم
Iran, Islamic Republic of
سید علی فقط وصیت پدرش را عمل کنه عاقبت به خیر می شود 0بهرامی
حالا اين نوه نا آشنا كه داره از شما تعريف ميكنه نوه بنيانگذار انقلابه ولي اگه سيد حسن باشه نسبيت ارزشي نداره به نظرم وجود همين سيد علي هم براي اينه كه دو چهرگي شما را مشخص كنه وگرنه سبزها اعتقاد عميق و واقعي به نظرات غير دارند ما انحصار طلب نيستيم و به نظر سيد علي هم احترام ميگذاريم واين نقطه قوت ماست و چيزيست كه در اردوگاه شما يافت نمي شود.
Iran, Islamic Republic of
اگر راه امام راقبول داری برای ما محترمی والافرقی با پسر عمویت سید حسین نداری ما با کسی عهد اخوت نبسته ایم بهرامی
Canada
علی جان به امید زیارت شما ...........
Iran, Islamic Republic of
....حداقل شما راه پدر بزرگوارت رو ادامه بده
Iran, Islamic Republic of
علی جان خدا نگهدارت باشد معلوم شد گول بازیهای سیاسی رانمیخوری وپیرو واقعی امام (ره)هستی
Iran, Islamic Republic of
درود بر موسوی. کروبی و هاشمی و بیت مکرم امام راحل. شماها اینقدر دنبال اختلاف افکنی نباشید. در ماه شعبان اینقدر قلمتان را به حرام نویسی و گناهکار عادت ندهید. ... توبه کن. ....
Iran, Islamic Republic of
الحمدلله که خون خمینی کبیر در رگهای نوه گرانقدرشان جریان دارد، امت حزب الله را خوشحال کردی سید علی جان
Iran, Islamic Republic of
راه ما راه امام خمینی است و ما با قدرت به این راه ادامه خواهیم داد هرکس می خواهد با ما بیاید هر کس دوست نداردراه یزید را ادامه بدهد
Iran, Islamic Republic of
خطاب به آقاي درود نويس به موسوي و كروبي و اوباما و هاشمي و همه....:
درود بر ابوموسي اشعري عزيز چطوره؟
آخه تاكي مي خواهيد در حماقت خود غوطه ور بمانيد؟