پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
درجشنواره فیلم کودک؛

«ماجراهای ملانصرالدین» اکران می‌شود

سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب: 380553
اسامی پنج فیلم پویانمایی بلند ایرانی که در بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به نمایش درخواهد آمد، اعلام شد که در بین آنها ماجراهای ملانصرالدین به کارگردانی جمال رحمتی و تهیه‌کنندگی علی معلم دیده می شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، پنج فیلم بلند پویانمایی بیست و هشتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان عبارتند از:

افسانه شهرقالی (کارگردان: حمیدرضا حافظی و تهیه کننده: مجید شاکری از مرکز سمنان)، سربازان کوچک (کارگردان: کیانوش دالوند و تهیه‌کننده: داریوش دالوند)، سقوط (کارگردان: مهدی آتش‌جم و تهیه‌کننده: موسسه فرهنگی شهید آوینی)، شهر راز (کارگردان: مازیار محمدی‌نژاد و تهیه‌کننده: مرکز صبا، مازیار محمدی‌نژاد)، ماجراهای ملانصرالدین (کارگردان: جمال رحمتی و تهیه‌کننده: علی معلم).

«ماجراهای ملانصرالدین» نخستین انیمیشن بلند جمال رحمتی، کاریکاتوریست معروف، است و ترانه تیتراژ آن توسط محمدرضا علیمردانی خوانده شده است.

لازم به ذکر است فیلم های «افسانه شهر قالی»، «سربازان کوچک» و «شهر راز» در بخش مسابقه بین الملل آثار بلند پویانمایی نیز به نمایش درخواهند آمد.

بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۱۱ تا ۱۴ مهرماه در اصفهان برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *