جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

طنزآمیز ازسياستمداران آمریکایی+تصاویر

يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 410153
«آنتونی پگو» توسط نرم افزاری در تلفن همراه خود طرح های طنز آميزی از سياستمداران آمریکایی در قالب انواع گوناگونی از گربه ها را خلق می‌كند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، «آنتونی پگو» توسط نرم افزاری در تلفن همراه خود طرح های طنز آميزی از سياستمداران آمریکایی در قالب انواع گوناگونی از گربه ها را خلق می‌كند.

به گزارش آرت نت نيوز؛ «آنتونی پگو» هنرمند و جواهر ساز، زاده "اكلاهاما"، كه اكنون در منطقه "بیسايد" نيويورك ساكن است اخيراً توجهات بسياری را به نقاشی های طنزآميز خود از سياستمداران جلب كرده است. وی در طرح های خود عده ای از سياستمداران آمریکایی را به شكل گربه مجسم ساخته و سپس عباراتی در مورد القاب و آخرين دستاوردهای آنها به تصاويرش افزوده است.


در ميان اين سياستمداران آمریکایی میتوان به "اندرو كامو" فرماندار نيويورك، سناتور "لاكیشامر" و سناتور "پارستن جيلیبراند" اشاره كرد.


پگو كه از طريق ساخت و فروش جواهرات امرار معاش می كند در روز تولد خود و فقط برای خنداندن مردم و دوستانش اقدام به اين كار خلاقانه كرده است.


وی برای اين كار تعدادی از سياستمداران آمریکایی را به طور تصادفی انتخاب كرده و سپس به جستجوی گونه های مناسب از گربه ها پرداخته و در نهايت چهره هر سياستمدار را به بهترين شكل با يك نوع خاص از گربه هماهنگ كرده است.

لازم به ذكر است؛ "آنتونی" تمام اين طراحی ها را با استفاده از نرم افزاری درگوشی سامسونگ گلكسی خود انجام داده است!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *