پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
محمد حسن آصفری:

رزمایش‌ سپاه پشتوانه مذاکره‌کنندگان شد

يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب: 410252
عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان اینکه رزمایش اخیر سپاه پشتوانه محکمی برای مذاکره‌کنندگان ما خواهد بود گفت: برگزاری این رزمایش موجب تقویت تیم هسته‌ای کشورمان خواهد شد.
به گزارش جهان، محمدحسن آصفری عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم ۹ سپاه پاسداران، گفت: باید خسته نباشید گفت به تمامی کسانی که در برگزاری این رزمایش حضور داشتند. قطعا این همت آنان برکات زیادی را برای انقلاب اسلامی به همراه خواهد داشت.

وی افزود: نابودی مدل ناو هواپیمابر آمریکایی توسط موشک‌های نیروی دریایی نشان داد که قدرت سپاه پاسداران روز به روز افزایش یافته و این قدرت امنیت خوبی را برای انقلاب اسلامی رقم زده است.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی مجلس با بیان اینکه قطعا منطقه راهبردی هرمز برای آمریکا و همه دنیا یک منطقه بسیار مهمی است که خوب هم این مسئله را می‌دانند که امنیت آن در دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است،‌ اظهار داشت: اقتدار امروز نیروهای مسلح ایران و به خصوص سپاه پاسداران در منطقه هرمز مایه مباهات است و این اقتدار از مولفه‌های تاثیرگذار در ارتقای توان بازدارندگی کشور است.

آصفری خاطرنشان کرد: حضور نیروهای فرامنطقه‌ای در منطقه خلیج فارس هیچ توجیهی ندارد و آنها باید بدانند که حضورشان مخل امنیت منطقه است.

وی با بیان اینکه برگزاری این رزمایش پشتوانه محکمی برای مذاکره‌کنندگان ما خواهد بود، تصریح کرد: برگزاری این رزمایش موجب تقویت تیم هسته‌ای کشورمان شده و آنها با یک پشتوانه قوی به مذاکرات خود ادامه خواهند داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *