جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱۴
با تائید خبر جهان:

تعداد جان باختگان حوادث اخیر اعلام شد

سه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۸۸ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 67045
رئيس كميته ويژه مجلس براي پيگيري وضعيت بازداشت شدگان حوادث اخير گفت: آنچه كه از بررسي‌ها بر مي‌آيد ليست قطعي كشته‌شدگان 25 نفر است كه با بسيجيان شهيد شده به حدود 37 نفر بالغ مي‌شود.
تعداد جان باختگان حوادث اخیر اعلام شد
به گزارش جهان، پرويز سروري عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در مجلس و رئيس كميته ويژه مجلس براي پيگيري وضعيت بازداشت شدگان حوادث اخير در گفت‌وگو با خبرگزاری ها اظهار داشت: اين كميته كارهاي مقدماتي و اوليه را به نتيجه رسانده و هم‌اكنون در مورد اجرايي شدن تلاش‌هاي صورت گرفته حركت مي‌كند.

وي افزود: تلاش مي‌كنيم با پيگيري‌ها ضمن اين‌كه اقدامات گذشته را بررسي مي‌كنيم كاستي‌ها را رفع و قوت‌ها را تشديد كنيم البته در ماه رمضان از زندان‌ها و بازداشتگاه‌ها بازديد كرديم و به اطلاعات جامعي در اين رابطه رسيديم.

رئيس كميته ويژه مجلس براي پيگيري وضعيت بازداشت شدگان حوادث اخير در مورد ليست 69 نفره ارائه‌ي شده به اين كميته در مورد كشته شدگان حوادث پس از انتخابات اظهار داشت: آنچه كه از بررسي‌ها بر مي‌آيد ليست قطعي كشته‌شدگان 25 نفر است كه با بسيجيان شهيد شده به حدود 37 نفر می رسد كه اين آمار قطعي‌ترين و نزديك‌ترين آمار در دست مي‌باشد و باقي اين موارد گمانه‌زني است كه حتي برخي از سايت‌هاي مدعي نيز به قطعيت رسيده‌اند كه چنين ليستي وجود نداشته است. 

گفتنی است پیش از این شبکه خبری جهان در تاریخ 10 مرداد، بدون احتساب 4 کشته بازداشتگاه کهریزک، تعداد جان باختگان حوادث اخیر را 33 نفر اعلام کرده بود.


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چه کسي ميخواهد جواب اين خونهای ريخته شده را به خداوند بدهد ؟
موسوی را باید در میدان آزادی به همراه خاتمی اعدام کرد
آقای عزیز! جای این که این طور ژست بیای یک دقیقه به وجدان خودت رجوع کن و ببین که چه طور هم خودت بازی خوردی هم جوونهای مردم رو بازی دادی! ننگ بر تو آقای موسوی!
خدا منافقين مدرن و جديد را كه باعث و باني اين خونها هستند را در دنيا و آخرت به عذاب خوار كننده اي گرفتار خواهد كرد ان شا الله.
بجای اعدام موسوی و خاتمی فقط کافی اونها رو توی میدون آزادی تنها رها کنید مردم خودشون ...
چهره موسوی تو این عکس کاملا خوشحال و دچار جوگرفتگی شدیده، اما اگه تصویری که از اومدنش تو راهپیمایی روز قدس هست رو مشاهده کنید میبینید که با چه امیدی اومده بوده و به دیوار خورده! واقعا راهکار همینه که موسوی و خاتمی و کروبی 1 سر بیان تو آزادی! ببینیم اگه زنده برگشتن که واقعا دمشون گرم خیلی کارشون درست بوده :))
واقعا مجازات موسوی و خاتمی را بايد به آسیب دیدگان حقیقی در حوادث یعنی ملت ایران سپرد فقط يک مشکل دارد که معلوم نيست جنازه ای باقی بماند.
شما اگر آدم های راستگویی بودید و دلتان به حال مردم می سوخت چرا هیچ وقت نظارت خوانندگانتان را منعکس نمی کردید اما این بار تمامی اظهار نظرهای خوانندگان را منتشر می کنید آیا واقعا شما دروغگو نیستید؟؟؟؟؟
باز یکطرفه به قاضی رفتید.جناب آقای موسوی و حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای خاتمی را در میدان آزادی آزاد بگذارید تا شاهد راهپیمائی چند میلیونی مردم در طرفداری از ایشان وادب اسلامی باشیم
مسوول اين خون‌ها تنها اون‌هايي هستند كه اين خون‌ها رو ريخته‌اند...
شما رو بخدا عکس این ... را دیگه در سایت درج نکنید حیف صفحه سایت که با تصویر این ... زشت بشه
به آن عزیز بگویید یکبار خاتمی و موسوی را ازاد گذاشتیم خرابکاری ... کردند دیگر بس است .
ديه 37 نفر رو بين خاتمي و موسوي وكروبي تقسيم كنيد و...
فقط محاكمه...
بنده خدا جنبه باخت نداشت