سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۱

همسر نماینده ولی فقیه درسپاه درگذشت

دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب: 383055
روابط عمومی کل سپاه در پیامی درگذشت همسر حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه را تسلیت گفت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در پی درگذشت حاجیه خانم طاهره سعیدی همسر حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه، روابط عمومی کل سپاه پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حضرت حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی نماینده محترم ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درگذشت همسر گرانقدر و مومن جنابعالی حاجیه خانم طاهره سعیدی را تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن بانوی بزرگوار و با فضیلت، علو درجات و برای کلیه بازماندگان معزز صبر جمیل و تندرستی و طول عمر همراه با عزت و توفیق در خدمت به اسلام عزیز و ایران انقلابی را از درگاه خداوند متعال مسالت داریم.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

شایان ذکر است، مراسم تشییع پیکر مرحومه بانو طاهره سعیدی در تهران فردا سه شنبه مورخ ۹۳/۷/۸ از ساعت ۸ صبح در شهرک شهید محلاتی، بلوار جهاد، روبروی رستوران نور و نیز در شهر مقدس قم چهارشنبه مورخ ۹۳/۷/۹ ساعت ۹ صبح از مسجد امام حسن مجتبی(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم ترحیم آن مرحومه در روز چهارشنبه مورخ ۹۳/۷/۹ از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در مسجد امیرالمومنین(ع) واقع در شهرک شهید محلاتی برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فاطمه
Iran, Islamic Republic of
همسر ايشون فرشته آسمون بود و جايگاهش هم زمين نبود....ايشون خدايي بودند...فاتحه و صلوات