سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱

معرفی کتاب «شهید صیاد و هوانیروز»

دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۷
کد مطلب: 404051
کتاب «شهید صیاد و هوانیروز» شامل خاطرات جمعی از خلبانان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران از سپهبد شهید علی صیاد شیرازی توسط انتشارات ایران سبز منتشر شد.
به گزارش جهان به نقل ازمهر، نجاتعلی صادقی گویا مدیر انتشارات ایران سبز، با اعلام این خبر گفت: این کتاب شامل مطالب و خاطراتی است که جمعی از خلبانان هوانیروز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از شهید صیاد شیرازی تعریف کرده‌اند. در ماه رمضان سال ۹۱ همایشی با حضور این خلبانان برگزار شد و آن‌ها هم به بیان خاطرات خود از این فرمانده شهید پرداختند.

وی افزود: خاطرات و مستندات این کتاب توسط هوشنگ یاری گردآوری و تدوین شده و کتاب نیز با پشتیبانی گروه معارف جنگ هوانیروز ارتش به چاپ رسیده است.

این مدیر نشر در ادامه گفت: کتاب چاپ شده اما هنوز وارد بازار یا توزیع نشده است. ما به عنوان ناشر کتاب را چاپ کردیم اما سرمایه‌گذار اصلی کار، هوانیروز ارتش است که تصمیم می‌گیرد کتاب را چگونه و کجا توزیع کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *