شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

علت سفرمدیران سامسونگ به ایران

چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 234456
محمد‌حسین برخوردار در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود مدیران سامسونگ در تهران هستند گفت: من هم این موضوع را شنیده‌ام ولی می‌دانم که مدیران سامسونگ با هدف تجارت نیامده‌اند و اهداف دیگری دارند.
وی افزود: شرکت سامسونگ یک شرکت هلدینگ بسیار بزرگ است که در بخش‌های لوازم خانگی تولید تلویزیون، مانیتور، موبایل، هواسازها‌، توربین‌ها، محصولات شیمیایی، محصولات پتروشیمی، محصولات ساختمانی و قطعات خودروسازی فعالیت می‌کنند.
 
به گزارش جهان به نقل از فارس رئیس مجمع عالی واردات در پاسخ به این سؤال که گفته می شود که شما از شرکای تجاری سامسونگ هستید گفت: شرکت ما فقط در زمینه تولید تلویزیون و مانیتور به صورت ساخت داخل و با استفاده از پتانسیل نیروهای داخلی اقدام به تولید می‌کند و ما در واقع این صنعت را در کشور بومی کرده‌ایم و به زعم مدیران سامسونگ تولیداتی که در داخل ایران صورت می‌گیرد از خیلی از کشورهای دیگر با کیفیت‌تر است.
 
پس از اعمال تحریم‌های نفتی اتحادیه اروپا علیه ایران، شرکتهای نفتی کره ای هم اعلام کرده بودند که نفت ایران را نمی خرند، درپی این مساله مسئولان ایرانی تهدید کردند که تمامی روابط تجاری ایران با کره را متوقف خواهند کرد که این تهدید ایران موجب عقب نشینی کره‌ای ها از تحریم نفتی شده است. در همین راستا شرکتهای کره‌ای اخیراً سفرهایی را به ایران داشته اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *