سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱

پاکت اقای میلیاردر برای خرید پرسپولیس

سه شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب: 419956
رئیس کارگروه نظارت مجلس بر واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: شنیده‌ها از تحویل پاکت پیشنهاد حسین هدایتی برای خرید باشگاه پرسپولیس به سازمان خصوصی‌سازی حکایت دارد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، رئیس کارگروه نظارت مجلس در واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در این باره، گفت: شنیده‌ها از این مساله حکایت دارد که حسین هدایتی از داوطلبین خرید باشگاه پرسپولیس پاکت پیشنهادی خود را به سازمان خصوصی‌سازی تحویل داده است.

وی افزود: در مورد باشگاه استقلال نیز افرادی مذاکراتی برای خرید این باشگاه داشته‌اند اما تا کنون مذاکرات داشته و مدارک را گرفته‌ام اما تا کنون پاکت پیشنهادی خود را به سازمان خصوصی‌سازی تحویل نداده‌ام و متقاضیان تا ساعت ۱۶ امروز فرصت دارند تا پاکت‌های پیشنهادی خود را برای شرکت در مزایده این دو باشگاه به سازمان خصوصی‌سازی ارایه کنند.

سومین مزایده باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس فردا چهارشنبه ۹ اردیبهشت ۹۴ در سازمان خصوصی‌سازی برگزار می‌شود و گفتنی است که در دو مزایده قبلی هیچ پیشنهادی از برای خرید این دو باشگاه ارایه نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *