پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲

فروش ۲ میلیاردی فیلم «محمد رسول‌الله ص» در یک هفته

جمعه ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب: 442554
شرکت سینمایی نورتابان اعلام کرده که فروش فیلم «محمد رسول‌الله ص» پس از گذشت یک هفته از آغاز اکران آن به دو میلیارد تومان رسیده است.
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین‌، اکران فیلم مجید مجیدی از پنجشنبه ۵ شهریور در سینماهای تهران و شهرستان‌ها آغاز شده است. این فیلم روز گذشته ۴۰۰میلیون تومان فروش داشته که طبق اعلام تهیه و پخش کننده‌ی آن ۲۰۰ میلون تومان از این فروش سهم سینماهای تهران بوده و ۲۰۰ میلیون تومان هم سهم سینماهای شهرستان بوده است.

مجید مجیدی چندی پیش با اشاره به تقاضای شرکت‌های خارجی برای پخش فیلم در سینماهای کشورهای مختلف اعلام کرده بود، با این استقبال فیلم «محمد رسول‌الله ص» بیشتر از هزینه‌ای که صرف تولید آن شده، فروش خواهد کرد.

در نخستین نشست مطبوعاتی عوامل تولید این پروژه با اصحاب رسانه عنوان شد که ۶۲۳.۳ میلیارد ریال (۶۲.۳۳ میلیارد تومان) هزینه صرف تولید آخرین ساخته‌ی مجید مجیدی شده است.

محمدرضا صابری، مدیرعامل شرکت سینمایی نور تابان هم با اشاره به اینکه مخاطبان این فیلم هر روز در حال افزایش است، می‌گوید: «با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده تقاضای علاقه‌مندان برای تماشای فیلم محمد رسول الله (ص) افزایش چشم‌گیری پیدا کند تمهیدات خاصی را برای ارگان ها و دستگاه‌هایی که قصد دارند به صورت گروهی به تماشای فیلم بنشینند تدارک دیده‌ایم.»

طبق اعلام پخش کننده‌ی فیلم شب گذشته سینماهای مجتمع کورش با فروش ۳۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی پرفروش‌ترین سینمای نمایش دهنده‌ی این فیلم بوده است.

با این حال شرکت سینمایی نور تابان در مقابل اعلام برخی از سایت‌ها و نهادها برای ارائه‌ی بلیت فیلم با تخفیف هم موضع گرفته و اعلام کرده که اعمال هرگونه تخفیف در این زمینه ممنوع است.

صابری می‌گوید:«هر گونه ارائه بلیت با تخفیف غیرقانونی است و اداره کل امور حقوقی شرکت سینمایی نور تابان به عنوان تهیه‌کننده و پخش کننده رسمی فیلم محمد رسول الله (ص) در صورت مشاهده‌ی این اتفاق به صورت جدی با تخفیف دهندگان برخورد می‌کند.»

شب گذشته (پنجشنبه ۱۲ شهریور) پردیس سینمایی ‍«چارسو» در دو سانس ۱۹ و ۲۲ میزبان جمعی از قاریان، حافظان و مدیران قرآنی بوده که از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد به تماشای فیلم محمد رسول الله (ص) نشسته‌اند. به گفته‌ی صابری، در این مراسم بیش از ۶۵۰ نفر از فعالان قرآنی همراه با خانواده‌های خود این فیلم را تماشا کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *