پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

دمای هوای پایتخت کاهش می‌یابد

يکشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 377809
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از کاهش ۵ درجه‌ای دمای پایتخت طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، احد وظیفه گفت: بررسی نقشه هاي پیش یابی هواشناسی نشان می دهد که امروز با نفوذ هواي خنک به نوار شمالی کشور، بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید در سواحل دریاي خزر و برخی مناطق شمال غرب شروع شده و بطور متناوب تا دوشنبه ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، طی این مدت در سواحل شمالی کشور کاهش قابل توجه دما رخ داده و دریاي خزرمواج خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: همچنین بیشترین میزان بارش در استان هاي گیلان و مازندران روز یکشنبه خواهد بود.

وی افزود: طی سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر تا اوایل شب رشد ابر، رگبار موقتی باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد در برخی مناطق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب فارس، ارتفاعات بوشهر و ارتفاعات زاگرس در استانهاي خوزستان، چهارمحال بختیاري و کهکیلویه بویر احمد پیش بینی می شود.

وظیفه یاد آور شد: فردا آسمان تهران کمی ابري درپاره اي نقاط همراه با بادوگردوخاك و درارتفاعات بارش پراکنده است. بیشینه دمای تهران با ۵ درجه کاهش نسبت به امروز به ۳۱ درجه سانتیگراد و کمینه دما با دو درجه کاهش نسبت به امروز به ۲۲ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *