شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

کارفرمایان دولت چنین کارگزاران کژرفتاری را نمی‌خواهند!

شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب: 417903
به صراحت اعلام می داریم که کارفرمایان دولت در این استان چنین کارگزاران کژرفتاری را نمی خواهند! مجریان قانون نهایت مهرورزی را به مردم داشته و از درشت رفتار کردن پرهیز و نگذارند در صفوف و اراده این همدلی و همزبانی خدشه ای وارد شود!
به گزارش جهان، جمعیت رهپویان استان مرکزی با صدور بیانیه ای تحلیلی درباره انتصاب استاندار مرکزی عنوان کرد:

هر ۹ روز یک بحران

هنوز جمله فوق از حافظه تاریخ شفاهی مردم از دوران اصلاحات محو نشده که با ملاحظه سیر موضوعات پیش آمده پیرامون انتصاب استاندار مرکزی از تاریخ ۲۸/۱۰/۹۳ تاکنون (بالغ بر۹۰ روز) باردیگر جریانهای محفلی و لجنه های فتنه گران ( بخوانید اصلاح طلبان دیروز) بدنبال بحران آفرینی و وارد نمودن خدشه در مسیر سیاست داخلی دولت از طریق اعمال دیکتاتوری حزبی و سهم خواهی در بدنه اجرایی کشور می باشند که در این بین حتی با همقطاران خود نیز بیرحمانه رفتار می نمایند؟!

هشیارباشِ امت حزب الله

تلاش برای انتصاب ژنرالهای کژرفتار فتنه ۸۸ در این استان، بخشی از پروژه «بازپردازش فتنه ۸۸» است که بعضی جریانهای سیاسی باسوءاستفاده از متشابهات کلام و رفتار برخی از دولتمردان در سطح کشور دنبال می نمایند و داستان از دعوای حیدری-نعمتی بوجود آمده برای استاندار فراتر می باشد. ازاینروتوقع از نهادهای امنیتی و حافظان انقلاب اسلامی آن است که مانند همیشه قاطعانه با رد صلاحیت این افراد ، فرش قرمز خیالی پهن شده برای حضور جریان برانداز در حوزه های اجرایی را جمع نمایند!

عمل هوشمندانه جریان مؤمن

در دولتهای گذشته نیز جریان مؤمن بابصیرت زایدالوصوف باشناخت هندسه کارِدشمن از بحرانهای ۷۸ و ۸۸ در استان بویژه شهر اراک به سلامت عبور کرد و امروز نیز باصبر و حوصله انقلابی ابتدا ناصحانه گوشزد لازم را به دولتمردان معمول داشته و النهایه مطابق آیه شریفه «فإن تنازعتم فی شی ءفرّدوه الی الله والرّسول»(نساء\۵۹) به ایشان پیشنهاد می دارد :

۱- فارغ از تحرکات حلقه حاشیه ساز دولت ،با مراجعه به نهاد ولایت فقیه و اُمنای امت که مصداق تامّ آن در استان وجود گرانقدر حضرت آیت الله دری نجف آبادی حفظه الله تعالی که خود از رجال برجسته سیاسی و مذهبی کشور و مفتخر به نمایندگی معزّز ولی فقیه در استان می باشند؛از یک مسئله ساده که با تمکین به خرد جمعی و رعایت مصالح نظام قابل حل است ؛پدیده ای پیچیده و لاینحل نسازند و در مقابل نص ،اجتهاد نابخردانه به خرج ندهند!

۲- سال جاری را رهبر فرزانه انقلاب؛ سال «دولت و ملت ،همدلی و همربانی» نام نهاده اند،توقع از قوه مجریه آن است که مطابق اصل سوم قانون اساسی به «محو هرگونه استبداد و خودکامگی و انحصارطلبی» پرداخته و با انتصابی شایسته جدای از خود کامگی جریانهای برانداز به موضوع استاندار مرکزی خاتمه دهد و بیش از این فرصتهای پیشرفت و توسعه استان را ضایع نسازند.

۳- به صراحت اعلام می داریم که کارفرمایان دولت در این استان چنین کارگزاران کژرفتاری را نمی خواهند! مجریان قانون نهایت مهرورزی را به مردم داشته و از درشت رفتار کردن پرهیز و نگذارند در صفوف و اراده این همدلی و همزبانی خدشه ای وارد شود!
خدایاچنان کارسرانجام کار توخشنودباشی ومارستگار
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *