پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

کاپیتان استقلال رفتنی شد

آبی‌پوشان به دنبال مدافعان ملی‌پوش سپاهان
شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 167406
مشکلات عدیده استقلال در خط دفاعی مسوولان این باشگاه را مجاب کرده که برای فصل آینده به دنبال جذب مدافعی شناخته شده باشند.
به گزارش برنا، مشکلات عدیده استقلال در خط دفاعی مسوولان این باشگاه را مجاب کرده که برای فصل آینده به دنبال جذب مدافعی شناخته شده باشند.

بر همین اساس آبی پوشان بی میل نیستند که پای یکی از مدافعان ملی پوش سپاهان را که قراردادشان با این باشگاه اصفهانی به پایان می رسد، به تهران باز کنند.

سید جلال حسینی و هادی عقیلی دو مدافع مدنظر مظلومی هستند که در پایان فصل مذاکرات باشگاه استقلال با آنها آغاز خواهد شد.

اما خبر دیگر از استقلال اینکه امیر حسین صادقی مدافع با سابقه این تیم و یکی از کاپیتان های آبی پوشان در رقابت های این فصل لیگ برتر ، به احتمال زیاد فصل آینده جایی در لیست پرویز مظلومی نخواهد داشت.

شماره ۲ استقلال به واسطه اشتباهاتی که در این فصل داشته از نظر کادرفنی این تیم نمره قبولی نگرفت تا زمزمه های عدم تمدید قرار داد صادقی از باشگاه استقلال شنیده شود.

بعید به نظر می رسد کادرفنی استقلال در این مقطع فصل چنین خبری را تایید کند، اما آنچه که مهم است اینکه صادقی فصل آینده باید در تیمی غیر از استقلال به فوتبال خود ادامه دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *