جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اعلام بازه زمانی اعزام‌ها به حج

چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب: 378402
مدیر کل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت گفت: اعزام زائران تمتع از ۱۴ شهریور آغاز می‌شود و تا ۶ مهر ادامه خواهد داشت.
به گزارش جهان؛ حسن سرخوش مدیر کل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به آغاز اعزام‌های تمتع گفت: اولین گروه از عوامل اجرایی راهی مدینه منوره شده‌اند و اعزام زائران ۱۴ شهریور آغاز می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اولین کاروان زائران تمتع راس ساعت ۸:۳۰ روز جمعه ۱۴ شهریور اعزام می‌شوند، افزود: اعزام زائران مدینه قبل که از همین تاریخ تا ۳۰ شهریور ادامه خواهد داشت.

سرخوش همچنین اظهار داشت: پرواز‌های مدینه بعد نیز از ۲۵ شهریور شروع می‌شود و آخرین پرواز ۶ مهر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در تمتع امسال ۶۴ هزار زائر اعزام سرزمین وحی می‌شوند، بیان داشت: ۵۰ درصد زائران مدینه قبل و ۵۰ درصد دیگر مدینه بعد خواهد بود.

سرخوش در ادامه یادآور شد: پرواز‌های برگشت حجاج نیز از ۱۷ مهر آغاز و تا ۶ آبان ادامه خواهد داشت.

مدیر کل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت در پایان با اشاره به اینکه در مجموع ۱۹۰ عملیات پروازی در تمتع امسال صورت خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: مقام پرواز‌های مدینه قبل به فرودگاه مدینه و خروج آنان از فرودگاه جده است و پرواز‌های زائران مدینه بعد نیز به فرودگاه جده صورت می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *