جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

آغاز مرحله دوم وام اشتغال به مددجویان

دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب: 388302
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه در ۶ ماه دوم سال جاری مرحله دوم پرداخت وام‌های اشتغال به مددجویان اعم از معلولان،زنان سرپرست خانوار آغاز می‌شود، گفت: هم اکنون میزان وام‌ها نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
به گزارش جهان؛‌ همایون هاشمی در گفت‌وگو با فارس؛ با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده از سوی سازمان بهزیستی در ۶ ماه ابتدا سال جاری اظهار داشت: حمایت از جامعه هدف در حوزه‌های حمایتی، تحصیلی، توانبخشی،درمانی و ... بخشی از برنامه‌ها بوده است.

وی تصریح کرد: در پایان سال جاری و با توجه به تعهدات قانونی،۱۰ درصد از مددجویان تحت حمایت از چرخه حمایتی خارج خواهند شد.

هاشمی با اشاره به برنامه‌های سازمان بهزیستی در حوزه توانبخشی و اشتغال مددجویان گفت: در این زمینه از سال گذشته اقدامات خوبی آغاز شد و در واقع بستر اشتغال و توانبخشی مد نظر مدیران این سازمان قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: حمایت از معلولان و توزیع اقلام توانبخشی یکی از سیاست‌های سازمان بوده به طوری که در این بخش اعتبارات خوبی در دوسال گذشته اختصاص داده شده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: در بخش اشتغال نیز در سال جاری تعداد قابل توجهی از مددجویان به خودکفایی خواهند رسید به طوری که در ۶ ماه ابتدا سال جاری پرداخت وام اشتغال در دستور کار قرار گرفت.

هاشمی افزود: پرداخت مرحله دوم پرداخت وام‌های اشتغال به زودی آغاز می‌شود ضمن اینکه میزان وام‌های اشتغال نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و میزان آن در حدود ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان است.
https://jahannews.com/vdcbgwbf5rhbwfp.uiur.html
jahannews.com/vdcbgwbf5rhbwfp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *