جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

لغو مراسم اختتامیه کشتی جهان

جمعه ۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب: 458007
از اجرای برنامه ارکستر سمفونیک تهران در مراسم اختتامیه دومین دوره کشتی آزاد جام باشگاه های جهان در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی جلوگیری شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، قرار بود گروه ارکستر سمفونیک تهران در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برنامه ویژه‌ای را به اجرا بگذارد اما به دلیل اینکه تعدادی از نوازندگان از بانوان هنرمند بودند، از اجرای قطعه موسیقی علمدار ساخته پوریا خادم ممانعت به عمل آمد.
 
این در حالی است که فدراسیون کشتی برای دعوت از این گروه موسیقی با حراست وزارت ورزش و جوانان مکاتبه کرده بود و تلاش مسئولان این وزارتخانه برای جلوگیری از لغو اجرای برنامه بی‌فایده بود.
 
کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک و نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با حضور در سالن این رقابت‌ها از نزدیک نظاره‌گر این رقابت ها هستند.
 
تماشاگران نیمی از سالن را پر کرده‌اند و برای دیدن دیدار فینال میان نماینده ایران و آمریکا خود را به سالن ۱۲ هزار نفری آزادی رسانده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *