پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

کریمی:از کاشانی تشکر می کنم

شنبه ۹ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۰۷:۱۰
کد مطلب: 188700
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیران باشگاه تغییر کرده‌اند و بازیکنان همان نفرات سابق هستند.
خودم خواستم تعویض شوم
 مشکل بدنی بازیکنان نظر شخصی پروین است

به گزارش فارس، علی کریمی پس از برتری ۲ بر صفر برابر صبای قم در جمع خبرنگاران گفت: صبا تیم کوچکی نیست. آنها در نیمه دوم برای جبران گل خورده خیلی تلاش کردند و فشار به ما وارد آوردند ولی روی یک غافلگیری توانستیم گل دوم را بزنیم. این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم. بردهای پرسپولیس باید تداوم داشته باشد.

وی در مورد اینکه علی پروین گفته بازیکنان پرسپولیس از نظر بدنی مشکل دارند گفت: این نظر شخصی ایشان است و من به این نظر احترام می‌گذارم ولی در این هفته ما تمرینات زیادی داشتیم و بازیکنان خسته شده بودند. باید وضعیت به گونه‌ای باشد که بازیکنان در روز بازی دچار مشکل نشوند.

کاپیتان پرسپولیس در مورد اینکه تغییرات مدیریتی در بردهای این تیم نقش داشته یا نه گفت: اول باید از زحماتی که کاشانی برای تیم کشید تشکر کنم. برای گروه جدید هم که آمده‌اند آرزوی موفقیت می‌کنم اما واقعیت این است که مدیران باشگاه تغییر کرده‌اند و بازیکنان همان نفرات سابق هستند. ما لیگ را با بدشانسی شروع کردیم و اکنون باید بردها ادامه پیدا کند تا شرمنده هواداران نشویم.

کریمی در مورد تعویضش گفت: پایم درد می‌کرد و خودم از استیلی خواستم که من را تعویض کند. از شرایط ایده‌آل بدنی‌ خارج شده بودم و او هم لطف کرد و این کار را انجام داد.

وی در مورد رابطه تیره اش با علی پروین گفت: به این سوال‌ بارها پاسخ داده‌ام اما انگار تلویزیون دوست دارد این سوال را مدام بپرسد و از نشریات عقب نماند. من به علی پروین به عنوان بزرگتر و پیشکسوت تیم احترام می‌گذارم و به خیلی از پیشکسوتان دیگر باشگاه نیز که ممکن است مسئولیتی در تیم نداشته باشند هم احترام را می گذارم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *