شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
حزب تمدن اسلامی با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد؛

انصارالله خواب را از چشم‌آل‌سعود خواهدگرفت

سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب: 425805
استكبار جهانی غافل از آن است كه رزمندگان مسلمان و انصارالله به زودی خواب را از چشمان آمريكا و آل سعود و همه مستكبران و متجاوزان خواهند گرفت.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حزب تمدن اسلامی به مناسبت فرا رسیدن سالگرد قیام تاریخی ۱۵ خرداد و ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن در زیر خواهد آمد:

بسم الله الرحمن الرحيم

در این بیانیه آمده است: روزهای غم‌انگيز ۱۴ و ۱۵ خرداد يادآور ارتحال ملكوتی رهبر فقيد انقلاب و بنيان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمينی(ره) و سالگرد قيام خونين و تاريخي ۱۵ خرداد است.

این بیانیه تاکید می‌کند: ملت بزرگ ايران اسلامی اين دو روز تاريخی و جانگداز را در حالی برگزار می‌كند كه تأثير شگفت‌انگيز قيام اسلامی ۱۵ خرداد سال ۴۲ با رهبری مرجع بزرگ جهان تشيع و مقتدای عظيم‌الشأن جهان اسلام حضرت امام روح‌الله الموسوی الخمينی قدس سره شريف و شركت خونين‌كفنان آن قيام الهی به برپايی انقلاب بزرگ و بي‌نظير و برگ و بار نشستن شجره‌اي طيبه بنام جمهوري اسلامي ايران معادلات قدرت‌هاي جهاني را بر هم زد، نور اميد را در دل همه حق پرستان و آزادگان تاباند و حاكميت ملتي بزرگ و مسلمان بر سرنوشت خويش و شكست استكبار جهاني و رژيم دست‌نشانده سلطنتي را رقم زد.

این بیانیه می افزاید: موج بيداري اسلامي و حركت ملت‌هاي آزاده جهان و ترس و شكست حكومت‌هاي فاسد همه و همه با الهام و تأثيرپذيري از اين انقلاب الهي و آن قائد عظيم بزرگ و خلف صالح او مقام معظم رهبري (مدظله العالي) به وقوع پيوسته است.

در این بیانیه تاکید شده است: امسال در شرايطي گراميداشت امام راحل‌مان را برپا مي‌كنيم كه رژيم كودك‌كش آل سعود با پشتيباني امريكا و ديگر قدرت‌هاي شيطاني ملت مسلمان يمن را مورد حمله همه جانبه و قتل عام زن و كودك و پير و جوان قرار داده است تا جاييكه حتي از ارسال كمك‌هاي انسان‌دوستانه براي آن مردم بيگناه و مظلوم جلوگيري مي‌كند. فتنه استكبار جهاني كه اين چنين مسلمانان را به جان يكديگر انداخته غافل است از آنكه رزمندگان مسلمان و انصارالله يمن بزودي خواب را از چشمان آمريكا و آل سعود و همه مستكبران و متجاوزان خواهند گرفت و حاكميت خويش را تثبيت خواهند كرد.

این بیانیه در پایان تاکید می کند: حزب تمدن اسلامي با عرض تسليت اين روزهاي غم‌بار به محضر حضرت ولي‌عصر(عج) و نايب بزرگوارش رهبر فرزانه انقلاب و بيت شريف حضرت امام و حوزه‌هاي علميه و ملت بزرگ ايران، همگان را به پيروي از راه ولايت و عمل به وصيت‌نامه سياسي، الهي آن حكيم راحل دعوت مي‌كند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *