پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

پرسپولیس، ارث پدری انصاری فردها!

دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۰۱:۵۸
کد مطلب: 69520
رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی محمدحسن انصاری‌فرد، مدیر عامل فعلی باشگاه راه‌آهن شهرری را یکی از گزینه‌های اصلی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد.
جلال یحیی‌زاده، رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در مورد آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس و تعیین مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این باشگاه اظهار داشت: اگرچه آقای کاشانی از بهترین گزینه‌ها برای مدیرعاملی پرسپولیس است اما به دلیل پاره‌ای از مشکلات وی تنها سرپرست موقت این باشگاه خواهد بود.

به نوشته خبر ،  وی افزود: رئیس سازمان تربیت بدنی برای عضویت در هیئت مدیره و انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با برخی افراد رایزنی کرده اما با توجه به عدم موافقت برخی از این گزینه‌ها شاید معرفی اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل جدید پرسپولیس تا چند روز آینده بطول بیانجامد.

یحیی‌زاده تصریح کرد: چون پرسپولیس یکی از پرطرفدارترین باشگاه‌های آسیاست و هواداران این تیم به خاطر شرایط فعلی سرخپوشان پایتخت نگران این تیم هستند بهتر است هر چه زودتر شرایط آینده این باشگاه مشخص شود.


این نماینده مجلس در پاسخ به این پرسش که "آیا با او برای عضویت در هیئت مدیره پرسپولیس رایزنی شده است؟"، گفت: شب گذشته مذاکراتی از سوی آقای سعیدلو با بنده برای عضویت در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس صورت گرفت اما با توجه به اینکه چندین مرتبه برای عضویت در هیئت مدیره باشگاه‌های مختلف با بنده صحبت شده بود و نپذیرفته بودم احساس کردم که به عنوان نماینده مجلس بهتر می توانم به ورزش کشور خدمت کنم.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده هنوز نپذیرفته‌ام که به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس فعالیت کنم.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس درباره برخی از گزینه‌های مطرح برای عضویت در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و یا مدیرعامل احتمالی این باشگاه اظهار داشت: با آقای محمدحسن انصاری‌فرد، برادر مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس رایزنی‌هایی برای مدیرعاملی و عضویت در هیئت مدیره انجام شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا جایی که بنده مطلع هستم آقای محمدحسن انصاری‌فرد شرایطی را برای پذیرفتن مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس ذکرکرده که در صورت موافقت با آنها احتمال بازگشت وی به باشگاه پرسپولیس بسیار زیاد است.





نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *