جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اظهارات اولیورا بعد از برد الاهلی

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۱۸
کد مطلب: 410900
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: این پیروزی را به هواداران تقدیم می‌کنم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تونی اولیویرا پس از پیروزی یک بر صفر مقابل الاهلی امارات در نشست خبری گفت: فکر می‌کنم اولین باری که ۲ سال پیش مقابل الجزیره در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردیم فقط دو بازیکن در تیم ما هستند و بقیه بازیکنان حدید هستند و زمانی که زیر فشار بودیم تمرکز را حفظ کردیم و در نیمه دوم حریف را کنترل بودیم و از هر نظر برتر از حریف بودیم و از طرف خودم و بازیکنانم این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم که ما را تنها نگذاشتند و بازیکنان ما هم خیلی خوب و منظم بازی کردند.

تونی اولیویرا در مورد اینکه به نظر می رسید در این مسابقه از ادینهو به عنوان مهاجم هدف استفاده نشد و اینکه در نیمه دوم بهتر نبود زودتر تعویض می‌کرد، گفت: او بهترین کار را برای ما انجام داد و با وجود اینکه زیر فشار مدافعان بود توپ را کنترل و دو بازیکن حریف را مهار می‌کرد و حرکت بدون توپش زیاد بود و از عملکردش راضی ام.

سرمربی تراکتورسازی گفت: بخشی از قدرت تراکتورسازی همین هواداران هستند. تراکتورسازی همیشه هوادار داشته و دارد و من از دیدن این هواداران خوشحال شدم و مطمئن هستم این هواداران هیچ وقت ما را تنها نمی‌گذارند و در بازی با پرسپولیس بیشتر می‌آیند بخصوص اینکه دو بازیکن کلیدی خودمان را نداریم آنها ما را حمایت خواهند کرد.

وی در مورد اینکه فردین عابدینی مقابل نفت مسجد سلیمان اشتباه کرد و باعث گل این تیم و نسف قارشی شد، گفت: شما خودتان به من گفتید که از ایرانپوریان به جای عابدینی استفاده کنم و امروز که عابدینی خوب بازی کرد بازهم انتقاد می‌کنید. او برای دفاع و حمله بازیکن خوبی خواهد بود.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه توانسته تفکراتش را در تیم پیاده کند و چقدر در این پیروزی سهم داشته، گفت: دو بازی در لیگ و ۴ بازی در لیگ قهرمانان آسیا داریم و تلاش می‌کنیم برای بازی با پرسپولیس با ریکاوری آماده شویم. ( در این لحظه خبرنگار گفت پاسخ شما با سوال من یکسان نیست!) وی سپس توضیح داد: مربی فقط نظم تیمی و ایده‌هایش را پیاده می‌کند و این بازیکنان بودند که خوب بازی کردند و من ۱۰ -۱۲ جلسه با تیم تمرین کردم و باید مربی با تیم بیشتر تمرین کند.

اولیویرا افزود: این برد را به هواداران تبریزی تقدیم می‌کنم.

موبایل اولیویرا در جریان نشست زنگ خورد که نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا از او خواست تلفنش را خاموش کند که وقتی اولیویرا خواست این کار را انجام دهد متوجه شد که علی کریمی با او تماس گرفته و نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا هم به سرمربی اولیویرا اجازه داد با کریمی صحبت کند که کریمی هم این برد را به او تبریک گفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *