پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

هیچ باند و حلقه‌ای وزارت علوم را قبضه نکرده

شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 393702
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: هیچ باند و حلقه‌ای امور وزارت علو م را قبضه نکرده و این وزارتخانه سیاست‌های دولت تدبیر و امید را در حوزه آموزش عالی پیگیری می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور صبح امروز(شنبه) در مراسم معارفه محمد فرهادی وزیر جدید علوم، گفت: هیچ باند و حلقه‌ای امور وزارت علو م را قبضه نکرده و این وزارتخانه سیاست‌های دولت تدبیر و امید را در حوزه آموزش عالی پیگیری می‌کند.

وی افزود: آقای دکتر فرهادی هم از جنس همان سرپرستان قبلی وزارت علوم است و سیاست‌های مختلف دولت را در حوزه آموزش عالی پیگیری می‌کند.

جهانگیری با اشاره به مذاکرات ایران و ۱+۵، گفت: امروز کسی در دنیا تردید ندارد که فناوری هسته‌ای و از جمله غنی‌سازی در خاک کشورمان انجام می‌شود و تحریم‌های ظالمانه باید از پیش روی ملت ایران برداشته شود

معاون اول رئیس‌جمهور تاکید کرد: دنیا امروز یقین دارد تحریم و فشار راه درستی در مقابل ایران نبود و تنها راه درست، استقلال این کشور است.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در حمایت از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، گفت: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان دلسوز، مستحکم و منطقی با پشتوانه رهبری در این مسیر حرکت می‌کند و امیدواریم قبل از پایان زمان تعیین شده برای مذاکرات با ۱+۵ به توافق خوبی برسیم و تحریم‌های ظالمانه پیش روی ملت ایران، برداشته شود.
https://jahannews.com/vdcbgfbf5rhb9zp.uiur.html
jahannews.com/vdcbgfbf5rhb9zp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *