پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱۵
۱۱

استعفای دسته‌جمعی برای پیوستن به "مشارکت ۲"

چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 404303
برخی خبرها حكايت از استعفای دسته جمعی اعضای سازمان دانشجویی حزب کار جهت پیوستن به حزب "مشارکت ۲" دارند.
استعفای دسته‌جمعی برای پیوستن به "مشارکت ۲"
سرويس سياسی جهان‌نيوز: حزب اتحاد ملت که توسط بازماندگان حزب منحله و ساختارشکن مشارکت در شرف راه اندازی و اخذ مجوز از وزارت کشور است، بدون داشتن پروانه فعالیت در حال یارگیری گسترده از میان فعالان دانشجویی حامی فتنه است.

به گزارش جهان، در جدیدترین اقدام خود با هماهنگی مسئولین سازمان دانشجویی حزب کار و اقناع آنان به استعفای جمعی از این حزب، قصد جذب این تشکل سیاسی جوان به بدنه حزب اتحاد ملت -كه ناظران آن را نسخه بدل حزب منحله مشاركت می‌خوانند-، را دارند.

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی حزبی اصلاح طلب است که در زمزمه تاسیس آن در دی ماه ۱۳۹۳ منتشر شد و رحمانی فضلی وزير كشور،  در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظر می‌رسد برخی احزاب منحله پس از اتفاقات سال ۸۸ درصدد گرفتن مجوز با نام و نشان جدیدی هستند و آیا وزارت کشور این مجوز را خواهد داد یا خیر، تصریح کرده كه "ما در این زمینه تابع قانون هستیم. اعضای کمیسیون ماده ۱۰ که متشکل از نمایندگان مجلس، قوه قضائیه و دولت هستند متناسب با مقررات حاکم عمل می‌کنند."

گفتنی است، سازمان دانشجویی حزب کار در سال‌های فعالیت خود بدلیل ارتباط با فعالان فتنه ۸۸ از جمله اعضای نهضت آزادی، اعضای حزب منحله مشارکت و فائزه هاشمی و دعوت از آنان در نشست های خود همواره مورد انتقاد شدید حسین کمالی، دبیر کل حزب اسلامی کار، بوده است و در میان احزاب اصلاح‌طلب تشکیلات گسترده‌ای هم دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر شعور داشتي همه افراد كشورت را با هر عقيده و حزبي قبول ميكردي.همه ايرانيها حق تشكيل حزب و فعاليت سياسي دارند .تو به فكر جمع كردن هواداران خودت باش و به ديگران حسادت نكن چون حسود هرگز نياسود.
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
شما هم اگر شعور داشتی، درک می کردی که فتنه گری قابل قبول نیست. همه ایرانی ها حق دارند حزب تشکیل دهند و در چارچوب قانون فعالیت سیاسی داشته باشند اما حق ندارند فتنه گری کنند
احزابی که روزشون بدون پابوسی غرب شب نمیشه ایرانی نیستند کی میخواین اینو بفهمین معلوم نیست
احتمالا فهميدن كه دارن عزل ميشن خودشون رفتن!
Iran, Islamic Republic of
گرگی در لباس بره، پوستین درید و لباسی دیگر بر تن کرد
Iran, Islamic Republic of
و ان اكثرالمفسداتي ها . للحق كارهون اند !!!
چند وقت دیگه اگر استعفا دادند و به داعش پیوستند هیچ تعجب نکنید!
Iran, Islamic Republic of
از چي ميترسي جهان؟ مگه نميگين اصلاح طلبا طرفدار ندارن بزار با هر اسمي كه دوست دارن فعليت كنند
مصطفی
United States
کسی از طرفدارهاشون نمیترسه
از خیانتشون به مملکن میترسیم
مریضی رو باید درمان کرد عزیز جان.
اگر قرار باشه ولش کنی عفونت کل بدنت رو می گیره...
بصیر
هرچند گاهی مزرعه را به خاطر آفت سمپاشی لازم است اصلاح طلب ها آفت جامعه هستند