سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۲۰
۹

کلیپ 'نقطه‌های خیالی' +پوستر جالب

جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب: 404709
دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، کلیپ صوتی «نقطه‌های خیالی» را با تکیه بر بخشی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار مردم قم را منتشر کرد.
کلیپ
به گزارش جهان، دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای (khamenei.ir) کلیپ صوتی «نقطه‌های خیالی» را با تکیه بر بخشی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار مردم قم که فرمودند: «من با مذاکره کردن مخالف نیستم؛ مذاکره کنند؛ تا هروقت میخواهند مذاکره کنند! من معتقدم باید دل را به نقطه‌هاى امیدبخش حقیقى سپرد، نه به نقطه‌هاى خیالى نه به نقطه‌هاى خیالى، آنچه لازم است این است» منتشر کرد.


سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که در این صوت آمده است:

فکر اساسى این است که کارى کنید که کشور از اَخم دشمن ضربه نبیند، از تحریم دشمن لطمه نخورد؛ و راه‌هایى هست، کارهایى هست که میشود کرد؛ بعضى را هم کرده‌اند و موفّق بوده است و جواب داده است؛ میشود کارهایى کرد؛ میشود این حربه را از دست دشمن گرفت، والّا اگر چنانچه چشم ما به دست دشمن باشد که «آقا، اگر این‌کار را نکردى تحریم باقى میماند» [فایده‌اى ندارد]؛ کمااینکه آمریکایى‌ها با کمال وقاحت دارند میگویند «اگر در قضیّه‌ى هسته‌اى ایران کوتاه هم بیاید، تحریمها یکجا و همه برداشته نخواهد شد»، این را صریح دارند میگویند. این نشان‌دهنده‌ى این است که به این دشمن نمیشود اطمینان کرد نمیشود اعتماد کرد. من با مذاکره کردن مخالف نیستم؛ مذاکره کنند؛ تا هروقت میخواهند مذاکره کنند! من معتقدم باید دل را به نقطه‌هاى امیدبخش حقیقى سپرد، نه به نقطه‌هاى خیالى نه به نقطه‌هاى خیالى، آنچه لازم است این است.
دیدار مردم قم ۱۳۹۳/۱۰/۱۷

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000404/nf00404709-1.jpg

آنچه ما امروز در مجموعه‌ی رفتار دستگاه استکبار مشاهده میکنیم، همین است؛ هدف ایجاد اختلال در نظام محاسباتی و دستگاه محاسباتی من و شما است. در میدانهای دیگر، استکبار نتوانسته است، کاری از او برنیامده است. در میدانهای واقعی، تنها دو عامل مادّی در اختیار جبهه‌ی استکبار بوده و هست: یکی تهدید نظامی، یکی تحریم، استکبار غیر از این دو هیچ چیز در اختیار ندارد. از لحاظ قدرت منطق، قدرت استدلال، توانایی بر اثبات حقّانیّت، دست استکبار بسته است. تنها دو کار میتواند بکند: یکی تهدید نظامی است که مرتّب میکند، یکی هم تحریم؛ این دو هم علاج دارد. تحریم را با مجاهدتِ در باب اقتصاد مقاومتی بایستی خنثی کرد. این نکته‌ای که امروز رئیس جمهور محترم گفتند؛ قبلاً هم ایشان گفته بودند و این نکته‌ی کاملاً درستی است: برنامه‌های اقتصادی براساس و با فرض ماندن تحریمها بایستی برنامه‌ریزی بشود و تعقیب بشود و تحقّق پیدا بکند. فرض کنیم که این تحریمها ذرّه‌ای و سرِ سوزنی کم نخواهد شد؛ که حالا خود آنها هم همین را میگویند. آنها هم میگویند که تحریمها دست نخواهد خورد، حتّی از حالا شروع کردند که اگر در زمینه‌ی هسته‌ای هم به توافق برسیم، معنای آن این نیست که همه‌ی تحریمها برداشته خواهد شد؛ هنوز چیزهای دیگری هم هست؛ این همان حرفی است که ما همیشه میگفتیم. من بارها در همین جلسه و جلسات گوناگون دیگر عرض کرده‌ام(۲۴) که [موضوع] هسته‌ای بهانه است؛ مسئله‌ی هسته‌ای هم نباشد، یک بهانه‌ی دیگری می‌آورند: مسئله‌ی حقوق بشر هست، مسئله‌ی حقوق زنان هست، مسائل گوناگون فراوان را میسازند؛ جعل کردن و بهانه‌گیری که خیلی مایه‌ای نمیخواهد، دستگاه تبلیغاتی و امپراتوری تبلیغاتی هم که در اختیار آنها است. بنابراین، علاج مسئله‌ی تحریم، عبارت است از همین اقتصاد مقاومتی.
دیدار مسئولان نظام ۱۳۹۳/۰۴/۱۶

یکی از لغزشگاه‌ها در دیدن واقعیت، برمیگردد به درون خود ما. گاهی دلبستگیهای ما فلج کننده است. دلبستگیهای ما موجب میشود که ما یک چیزهائی را واقعیت بپنداریم که واقعیت ندارد؛ در واقع خطائی است که نفس راحت‌طلب ما یا دلبسته‌ی ما به مسائل مادی، بر ما تحمیل میکند؛ در حالی که واقعیت ندارد.
دیدار کارگزاران نظام ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ارمیا
واقعا متاسفم برای دارودسته ی آقای حقوقدان که خودشونو....
مجیداعتمادی
درودبرآزادمردی که جهان استکبار ازنامش میترسند ...
عالی بود
کریمی
در تبلیغات انتخاباتی بی دلیل و از روی کینه های افراطی حزبی به دولت قبل انتقاد میکردند که چرا دستگاه دیپلماسی و وزارت امور خارجه با دنیا ارتباط برقرار نمیکند و فعال نیست .....
در حالی که وزرای امور خارجه در دولت قبل مدام در حال انواع رابطه ها ی سیاسی و اقتصادی و فرهنگی با تمام کشور های دور و نزدیک بودند ....
اما اما اما از دیپلماسی اعتدالیون و اعتمادیون چزی جز مذاکرات بی نتیجه و یا با نتیجه منفی برای ایران اسلامی ندیدیم !!!!!!!!!
لطفا فیلم بازی نکنید ، اگر می خواستید تحریم را با مجاهدتِ در باب اقتصاد مقاومتی خنثی کنید خنثی می کردید...
عبداله
انها همین را می خواهند ما به آنها التماس کنیم.دشمن در این مذاکرات نمی خواهد به ما کمک کند. حتی اگر در بعضی جاها تحریم را بردارند در بعضی جاهای دیگر چند برابر فشار می آورند. بعضی از ما انقدر ساده ایم که از فشار تحریم دشمن به خود دشمن پناه می بریم.

بیایید از شر دشمن به خدا پناه ببریم
آقای محترم نیازی به فیلم بازی کردن نیست دشمن می خواهد ما را وارد بازی فیلم خود کند گول افکار خودت را نخور. اگر آنها بتوانند فکر جهادی و انقلابی ما را عوض کنند از هزاران تحریم برای ما بدتر و ذلیلانه تر است. اشتباه نکن هنوز آنها را نمی شناسید همانگونه که شهدای خودمان را نشناختیم. همانطور که امام و یاران واقعی اش را نشناختیم
سید گمنام
Finland
این متن با تصویر قدم زدن ظریف و کری همراه شده است...این چه مفهومی میتواند داشته باشد؟؟؟عمارها کجایند
روح اله57
Germany
عزیزم عمارها فقط در مقابل احمدی نژاد فعال میشوند و کارآیی دیگه ایی ندارند!!