پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

آخرین خبرها از تصادف محور هراز

چهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 351708
رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: تصادف قبل از ظهر امروز که بر اثر برخورد دو دستگاه پراید و پژو ۲۰۶ در محور مواصلاتی هراز اتفاق افتاد ۶ مصدوم برجای گذاشت.
به گزارش جهان، علی نوری‌پور بیان داشت: قبل از ظهر امروز دو دستگاه پراید و پژو ۲۰۶ در محور مواصلاتی هراز برخورد شدیدی با یکدیگر داشتند.

وی افزود: این حادثه تصادف بین دو خودروی پراید در حال تردد به سمت تهران و پژو ۲۰۶ در حال عبور به سمت آمل در منطقه امامزاده علی(ع) روی داد.

نوری‌پور بیان داشت: بلافاصله پس از وقوع حادثه نیروهای امدادی هلال احمر، پلیس راه، راهداری و اورژانس ۱۱۵ در محل حاضر شده و در این سانحه ۶ نفر مصدوم شدند.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: هم‌اکنون رفت و آمد خودروها در هر دو سمت آمل به تهران و تهران به آمل برقرار و جریان دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: مسافران و گردشگران زیادی با پایان تعطیلات رسمی سال جدید در نخستین روزهای نوروز به شهرهای‌شان بازگشته و همچنین تعدادی زیادی از مسافران هم در حال ورود به مازندران و شمال کشور هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *