پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲

اعتراض خبرنگاران ایرانی به مسئولین کره‌ای

دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۶
کد مطلب: 381705
خبرنگاران ایرانی حاضر در محل برگزاری بازی‌های آسیایی اینچئون، امشب به بی‌تفاوتی مسئولان برگزاری این رقابتها و تاخیر بیش از حد اتوبوس‌ها واکنش نشان دادند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، خبرنگاران ایرانی حاضر در محل برگزاری بازی‌های آسیایی اینچئون، دوشنبه شب به وقت محلی، در اعتراض به بی‌تفاوتی مسئولان برگزاری بازی‌های آسیایی و تاخیر بیش از حد اتوبوس‌ها که سرگردانی نمایندگان رسانه‌ها را به دنبال داشته است، دست به اعتصاب زدند.

آنها در حرکتی هماهنگ شده، مانع از حرکت اتوبوس‌ها شدند تا مسئولان برگزاری بازی‌های آسیایی اینچئون، به وضع اسفبار موجود رسیدگی کنند.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از ۲۸ شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا ۱۲ مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات ۹۵۰۱ ورزشکار از ۴۵ کشور آسیایی در ۳۶ رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با ۲۸۲ ورزشکار شامل ۲۲۴ ورزشکار مرد و ۵۸ ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *